24-26 листопада відбудеться виняткова надихаюча подія, що збере сотні успішних та креативних в одне комʼюніті — Platforma Camp.
Platforma Camp – це точка перезапуску для молодих, талановитих, цілеспрямованих в усіх сферах розвитку — професійній, креативній та емоційній. Понад 120 учасників на три дні пірнуть у потужний лекційний план від освітнього партнера – Kyiv Academy of Media Arts (КАМА). КАМА – освітній заклад, який навчає сучасним креативним спеціальностям: Design, Advertising & Marketing, ІТ та Communication.
«Освітня програма цього осіннього кемпу буде мати фокус на українському бізнесі. Це неймовірна історія створення і зростання брендів під час війни. Ми розглянемо шоукейси таких брендів, як «Люксоптика», Uklon, поговоримо про те, якою була їх ефективна стратегія під час повномасштабного вторгнення, а також, як залучити інвестиції в таких умовах для стартапів і власних проєктів», – Анна Вовк, CEO Kyiv Academy of Media Arts.
«Platforma Camp завжди надихає, це точка перезапуску для усіх креативних українців, для тих, хто хоче і знає, як змінювати завтра, як наповнювати його новими сенсами й любовʼю у всіх її розуміннях — до своєї країни, до своєї справи, до тих, з ким ти це майбутнє створюєш», – Refael Yucha, засновник Coworking Platforma та організатор Platforma Camp.
Це вже втретє команді організаторів Platforma Camp вдається дивувати своїх гостей: цього разу очікуємо виступи гурту Latexfauna, Cape Cod, спільну вечерю від ресторану Sho та десятки годин доленосного нетворкінгу гостей, лекторів і фронтменів. Але найбільший акцент залишається на лекційній програмі. Цього разу вона сформована навколо українського бізнесу, який живе, виживає й навіть стає успішним з моменту повномасштабного вторгнення.
- Віолета Титаренко — директорка роздрібної мережі «Люксоптика» розкаже, як вирости до найбільшого продавця окулярів в Україні та продовжувати розширюватися під час війни.
- Євген Пронін — керуючий партнер юридичної компанії Pronin&partners розповість, як захищати права інтелектуальної власності у ці буремні часи.
- Євген Таллер — власник та СЕО інфлюенсер-маркетинг агенції WhyNot? Enot та співвласник мережі ресторанів Ministry of (Міністерство Шаурми, Міністерство Чебуреків та Міністерство Десертів) розповість, як будувати love-mark.
- Ганна Шувалова — принципал в інвестиційній компанії Horizon Capital, співзасновниця Pawa – венчурної студії, яка спеціалізується на штучному інтелекті, готує лекцію про те, як залучити перший раунд фінансування для вашого бізнесу/стартапу.
- Іван Філіппов — стратегічний директор Banda розкаже, якою має бути стратегія під час війни та як він практикує техніки Wardley Mapping і що вони дають. Вадим Іщенко Операційний директор Uklon розкаже про те, як запускати бізнеси в нових країнах, розвивати нові сервіси та продукти, які рухають Україну до перемоги.
- Олег Карпенко — заступник директора Фонду компетентної допомоги армії «Повернись живим» розповість про спільні проєкти та колаборації Фонду з брендами та спільними зусиллями наближати перемогу.
- Євген Величев — незалежний бренд і креативний дизайнер, ілюстратор готує лекцію на тему «Дизайн який продає: Вивчення стратегій, які допоможуть залучити більше клієнтів через ефективний дизайн».
Ці спікери будуть пліч-о-пліч з резидентами, будуть ділитися найціннішим — своїм реальним досвідом. Platforma Camp цьогоріч теж бере собі височезну планку прокачати сотні людей, перезавантажити їхні мрії та думки, а ще надихнути реальними кейсами на нові успішні історії представників українського бізнесу, що рухають нашу країну вперед.