Згідно з Global Employee Engagement Report 2023 року, корпоративні подарунки можуть позитивно впливати на показник eNPS (від англ. Employee Net Promoter Score, який перекладається як «індекс лояльності працівників»). Дослідження показало, що співробітники, які отримують корпоративні подарунки, як правило, більш задоволені своєю роботою та компанією, у якій вони працюють.
Новий бренд на ринку CORPORATURA займається не лише повним циклом виготовлення брендованої продукції: від ідеї й до відправки по всьому світу, а й зміною підходів до формування корпоративної культури.
В епоху віддаленої роботи та диджиталізації подарунки набули нових сенсів та значень, а лояльність співробітників безпосередньо впливає на розвиток бренду.
Команда CORPORATURA розповість, як якісно працювати з мерчем та сувенірами компанії, аби вони приносили результат.
Як корпоративні подарунки впливають на працівників?
- Створення приналежності до компанії: працівники почувають себе частиною чогось більшого та надають роботі новий рівень значущості.
- Відчуття вдячності за зроблену роботу: корпоративні подарунки можуть бути способом вдячності та визнання за внесок працівників у розвиток компанії. Це може підвищити їхню лояльність до компанії та мотивацію до роботи.
- Залучення до команди: подарунки, що призначені для окремої команди, допомагають побудові взаємозв’язків між співробітниками та підвищенню відчуття належності до спільноти.
- Мотивація та збереження талантів: гарні корпоративні подарунки можуть стати стимулом для співробітників продовжувати працювати в компанії та залишатися в ній на тривалий термін. Це може впливати на збереження талантів, зниження плинності працівників.
- Позитивний вплив на ставлення до компанії: якщо подарунки є якісними та демонструють увагу до деталей, це може створити позитивне враження про компанію серед її співробітників.
Згідно з глобальним звітом компанії TINYpulse, корпоративні подарунки мають позитивний вплив на показник eNPS, а також працівники на 10 % частіше дають схвальні відгуки про свою компанію.
Аби вони справді мали ефект на цей показник, вони мають бути продуманими, відповідними для цільової аудиторії та повʼязані із цінностями компанії чи команди.
Чи зміна покоління впливає на підхід до формування подарункових боксів?
Підбираючи наповнення пакунка обовʼязково потрібно враховувати особливості вікових груп у компанії. Адже те, що підійде для покоління Z, не завжди може позитивно сприйнятися поколінням X.
- Покоління Z віддає перевагу корпоративним подарункам, які є особистими, корисними та мають екологічний складник.
- Покоління Y — подарункам, які є креативними, інноваційними та мають соціальну складову.
- Покоління X обирають цінні, практичні та подарунки довготривалого використання.
Нові покоління потребують нових підходів. Компанії важливо слідкувати за трендами, настроями команди та пропонувати ті позиції, що розкривають цінності компанії й створюють додану вартість для працівника.
Створення легенди подарунка дає вам можливість не лише розкрити місію компанії, а і сформувати в працівника відчуття приналежності до роботи та її здобутків. Такі елементи допомагають тримати команду в тепліших відносинах із роботодавцем та підвищують лояльність до бренду.
Готуючи подарунки команда CORPORATURA дає відповідь на такі питання:
- Чи враховані інтереси та потреби працівників?
- Чи цінні та корисні ці подарунки?
- Чи розкривають характер компанії?
- Чи допомагає цей бокс співробітнику відчувати себе більш залученим до компанії.
Лише створюючи якісний продукт ви зможете конвертувати подарунки в лояльність до компанії та підвищити рівень eNPS.