Пошта, месенджери, дзвінки та соціальні мережі — об‘єднайте всю комунікацію з лідами та клієнтами у NetHunt CRM

Згідно з дослідженням «Top Performance in Sales Prospecting» від RAIN Group, бізнесам необхідно провзаємодіяти із потенційними клієнтами не менше 8 разів, перш ніж ті просунуться вниз по воронці продажу. Ці дотики мають бути різноманітними та траплятися ліду саме там, де він хоче комунікувати з вами.

З цього випливає логічний висновок: аби підвищити шанс конверсії та максимізувати кількість укладених угод, треба залучити якомога більше каналів комунікації.

Але тут варто зауважити: недостатньо просто дати лідам можливість зв’язатися з вами там, де їм зручно. Треба забезпечити високу якість та безперервність комунікацій незалежно від обраного каналу.

Що це означає? Незалежно від того, як ви спілкуєтеся з клієнтом — досвід комунікації має бути плавним та послідовним. Контекст угоди, інформація про попередні взаємодії, особливості запитів тощо — усе це має бути враховано.

І ще — на те, щоб згадати всі деталі у вас є всього декілька хвилин. Понад 82 % споживачів очікують здобути відповідь на свою заявку впродовж 10 хвилин. 50 % клієнтів обирають компанію, яка відреагує на заявку першою.

Й ось тут постає ціла низка проблем. Як централізувати інформацію про лідів із різних каналів? Як оновлювати її оперативно? Як організувати спільну роботу різних членів команди? Як швидко витягувати інформацію про лідів, аби надавати моментальну та точну відповідь на їхні запити? Як не губити заявки?

Рішення є, просте та ефективне — NetHunt CRM.

Ця потужна українська CRM-система пропонує цілу низку інтеграцій (з Gmail, месенджерами, соціальними мережами та сервісами VoIP-телефонії тощо), що дають бізнесам змогу об‘єднати всю комунікацію з лідами та клієнтами в одній системі.

Жодних пропущених заявок, повна історія комунікацій з усіх каналів зібрана в одному місці, контекст та деталі угоди — завжди під рукою. Розглянемо докладніше?

Які канали комунікацій можна поєднати у NetHunt CRM?

  • Пошта.
  • Месенджери.
  • Дзвінки.
  • Соціальні мережі.
  1. Канал #1 — Пошта

Електронна пошта залишається одним з основних каналів для професійних комунікацій. В українському суспільстві саме спілкування електронною поштою вважається еталоном формальних відносин. І часто фраза: «Добре, відправте мені документи на підписання поштою» — є сигналом того, що угода наближається до успішного закриття.

Але фінальному «так» передує ціла низка перемовин, заперечень, уточнень тощо. Інформацію про кожну із цих взаємодій менеджерам із продажу необхідно пам’ятати та за нагоди швидко витягнути «на поверхню», аби відпрацювати заперечення, персоналізувати спілкування та зробити комерційну пропозицію, від якої лід не зможе відмовитися.

Саме для цього й існує інтеграція NetHunt CRM з Gmail.

По-перше, рівень цієї інтеграції — без перебільшень — чи не найкращий серед CRM-рішень. NetHunt CRM фактично живе в поштовій скриньці — абсолютно весь функціонал системи доступний з інтерфейсу Gmail.

Окрім того, завдяки інтеграції NetHunt CRM з Gmail, користувачі системи можуть створювати сутності прямо із вхідного чи вихідного листа. Усього в пару кліків ви зможете створити новий запис у базі даних, а система автоматично заповнить його доступною із профілю Google/листа інформацією — ім’я та прізвище, адреса електронної пошти, фото тощо.

Усі листи, які ви надсилатимете чи отримуватимете від цього контакту, будуть збережені та відображені в хронологічному порядку в Історії активності в картці контакту, щоби бачити повний контекст угоди та деталі попередніх комунікацій. 

  1. Канал #2 — Месенджери

Пошта поштою, але на українському ринку месенджери все-таки є каналом #1 для бізнес-комунікацій. Воно і зрозуміло — спілкування в месенджерах набагато менш формальне, швидке та зрозуміле. Як для клієнта, так і для менеджера з продажу.

Звісно… за виключенням того, що різні споживачі полюбляють різні месенджери й того, що відповідь у месенджерах має бути моментальною. Адже, за статистикою, 71 % споживачів очікують комунікації з бізнесами в режимі реального часу.

Без потужного програмного забезпечення, що об’єднує всі месенджери в одній системі, це може стати перешкодою на шляху до якісної комунікації з лідами та клієнтами. 

NetHunt CRM пропонує інтеграцію CRM з месенджерами, що поєднує всі популярні в Україні месенджери — Telegram, Viber, WhatsApp — у єдиному вікні. Завдяки цій інтеграції ви зможете:

  • Створювати нові контакти із чатів у месенджерах за декілька кліків та автоматично зберігати повну історію комунікацій у відповідних картках клієнтів чи угод.
  • Надсилати повідомлення в месенджерах прямо з інтерфейсу NetHunt CRM.
  • Ділитися доступом до бізнес-чатів (чати, що ведуться через ботів та бізнес-акаунти) зі співробітниками.
  • Створювати Blocklist та Allowlist, щоб особисті чати менеджерів на персональних акаунтах не потрапляли до CRM.

Як бонус — для того, щоби потенційний клієнт міг сам обрати, у який месенджер йому зручніше писати, у NetHunt CRM є спеціальний віджет із месенджерами, який ви можете розмістити на своєму сайті, де обʼєднаєте всі месенджери, які використовуєте в комунікації.

  1. Канал #3 — Дзвінки

Український бізнес-ринок неможливо уявити без професійних комунікації телефоном. Саме тому NetHunt CRM пропонує інтеграцію із цілою низкою сервісів VoIP телефонії: Ringostat, Binotel, Stream Telecom, UniTalk.

Незалежно від того, який із вищеперерахованих сервісів ви використовуєте для комунікації з лідами та клієнтами, NetHunt CRM допоможе:

  • Дзвонити з інтерфейсу NetHunt CRM.
  • Створювати нові записи у CRM із вхідних викликів та заповнювати картку клієнта всією необхідною інформацією під час розмови.
  • Пов’язувати дзвінки з карткою у CRM (дзвінок автоматично підтягується в Історію активності, і ви можете повернутися до нього за необхідності).
  • Прослуховувати записи дзвінків.
  1. Канал #4 — Соціальні мережі

Нарешті, чимало українських бізнесів веде свою комерційну діяльність у соціальних мережах — Instagram та Facebook. NetHunt CRM потурбувалися про ці бізнеси та розробили інтеграцію з даними платформами.

Завдяки інтеграції CRM з Instagram ви можете:

  • Отримувати всі нові повідомлення, відповіді на Stories та коментарі під постами у NetHunt CRM в режимі реального часу.
  • Підключати необмежену кількість Instagram-акаунтів до системи.
  • Створювати нові картки клієнтів в CRM в один клік — система автоматично підтягне всю публічно доступну інформацію про лідів або клієнтів із їхнього Instagram-профілю.
  • Відповідати на запити лідів та клієнтів в Instagram прямо з NetHunt CRM.
  • Зберігати історію комунікацій у картці клієнта.
  • Ділитися чатами із командою.

Щодо інтеграції CRM з Facebook Messenger, ви зможете створювати картку клієнта в даному месенджері та пов’язувати чати із профілями клієнтів.


Вище ми перерахували основні інтеграції NetHunt CRM, що допомагають бізнесам централізувати комунікацію з лідами та клієнтами в різних каналах. Втім, на цьому переваги NetHunt CRM не закінчуються.

Користувачам системи також доступна інтеграція з LinkedIn, яка дає змогу створювати картки контактів та компаній прямо із LinkedIn, та інтеграція з Intercom, що дозволяє створювати картки клієнта із чатів на сайті.

Ефективна багатоканальність — запорука успіху бізнесу, що допоможе вам збільшити продажі та підвищити рівень задоволеності клієнтів! Не нехтуйте інструментом, що допоможе вам об’єднати всю комунікацію з лідами та клієнтам. Спробуйте NetHunt CRM вже сьогодні! Перші 14 днів користування безплатні.