Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримала ініціативу Spend with Ukraine. Вона спрямована на збільшення експортних продажів українських брендів на закордонних ринках. AIN.Business розповідає про програму і як до неї долучитися.

Про ініціативу

  • З квітня 2022 року ініціатива Spend with Ukraine (SWU) зібрала на своїй платформі понад 220 українських брендів з різних галузей.
  • Згідно з даними представників іціативи, міжнародні продажі учасників зросли на 10% за перший місяць, і продовжують зростати зараз.
  • Мета програми — збільшення експорту українських брендів на міжнародні ринки, а також створення іміджу України як прогресивної держави.

Spend with Ukraine пропонує західному споживачу познайомитися і купувати українські продукти та сервіси як альтернативу донатам, тим самим отримуючи і користь для себе, і інвестуючи кошти в економіку країни.

«Spend with Ukraine допоможе українським бізнесам визначити як зробити контакт з іноземними споживачами максимально зрозумілим, налаштувати сайт та аналітику на ньому, продумати опції доставки та оплати, щоб скоротити шлях потенційного клієнта від зацікавленості до покупки», – йдеться в описі програми.

Окрім фактичної купівлі, ініціатива також працює над промоцією брендів. Зокрема, мова про:

  • збільшення обізнаності про українські товари і послуги;
  • стимулювання продажів;
  • піар;
  • розширення міжнародних зв’язків.

Як долучитися до ініціативи

  • Щоб долучитися до ініціативи потрібно написати на пошту [email protected].
  • Про український бренд можуть розповісти навіть ті, хто не має безпосереднього відношення до бізнесу.

Нагадамо, онлайн-платформу Spend with Ukraine в квітні 2022 року заснували фаундери стартапу-єдинорога Petcube та O0 Design Ярослав Ажнюк та Андрій Клен.