Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримала ініціативу Spend with Ukraine. Вона спрямована на збільшення експортних продажів українських брендів на закордонних ринках. AIN.Business розповідає про програму і як до неї долучитися.
Про ініціативу
- З квітня 2022 року ініціатива Spend with Ukraine (SWU) зібрала на своїй платформі понад 220 українських брендів з різних галузей.
- Згідно з даними представників іціативи, міжнародні продажі учасників зросли на 10% за перший місяць, і продовжують зростати зараз.
- Мета програми — збільшення експорту українських брендів на міжнародні ринки, а також створення іміджу України як прогресивної держави.
Spend with Ukraine пропонує західному споживачу познайомитися і купувати українські продукти та сервіси як альтернативу донатам, тим самим отримуючи і користь для себе, і інвестуючи кошти в економіку країни.
«Spend with Ukraine допоможе українським бізнесам визначити як зробити контакт з іноземними споживачами максимально зрозумілим, налаштувати сайт та аналітику на ньому, продумати опції доставки та оплати, щоб скоротити шлях потенційного клієнта від зацікавленості до покупки», – йдеться в описі програми.
Окрім фактичної купівлі, ініціатива також працює над промоцією брендів. Зокрема, мова про:
- збільшення обізнаності про українські товари і послуги;
- стимулювання продажів;
- піар;
- розширення міжнародних зв’язків.
Як долучитися до ініціативи
- Щоб долучитися до ініціативи потрібно написати на пошту [email protected].
- Про український бренд можуть розповісти навіть ті, хто не має безпосереднього відношення до бізнесу.
Нагадамо, онлайн-платформу Spend with Ukraine в квітні 2022 року заснували фаундери стартапу-єдинорога Petcube та O0 Design Ярослав Ажнюк та Андрій Клен.