Г​​отельна індустрія суттєво забруднює навколишнє середовище, а серед основних забруднюючих факторів: високе споживання енергії, використання одноразових виробів та значна кількість харчових відходів. Водночас готельний сектор має значний потенціал для зменшення впливу на клімат та довкілля.

Відповідний досвід втілив Cubby Hotel у Львові. Він, зокрема, використовує енергоефективні технології, зменшив кількість харчових відходів, використання пластику і парникових викидів. Виданню «Хмарочос» команда розповіла, як саме зменшує свій вплив на екологію і які це приносить результати. AIN.Business переповідає основне.

1 — Енергоефективні технології

  • У номерах Cubby Hotel встановлені водозберігаючі туалети та душові кабіни з низьким тиском, що дозволяє заощадити воду.
  • Зазвичай такі технології можуть зменшити споживання води до 50% або більше, порівняно із традиційними аналогами.
  • Освітлення лише світлодіодне. Воно споживає на 80% менше електроенергії, забезпечуючи кращу якість світла.
  • Також у готелі встановлена система датчиків руху, які автоматично вимикають світло в місцях, де немає людей.

2 — Зменшення відходів

  • Замість шведського столу тут пропонують гостям замовляти страви заздалегідь. Це дозволяє точно визначити кількість необхідних продуктів та уникнути великих залишків їжі.
  • Близько 80-90% продуктів постачаються з львівського регіону. Це зменшує викиди вуглецю, що пов’язані з транспортуванням продуктів.

3 — Відмова від пластику та сортування сміття

  • Команда замінила одноразові пластикові ємності з туалетно-косметичними засобами на великі диспенсери. Це дозволяє значно скоротити кількість пластикових відходів.
  • Використовують багаторазовий посуду, який можна мити та використовувати повторно.
  • Встановили спеціальні контейнери для різних видів відходів, що допомагає гостям правильно сортувати сміття та зменшувати його кількість на звалищах.

«Ми спостерігаємо, що гості дуже цікавляться сортуванням сміття. Вони питають, що куди викидати і як правильно сортувати. Це стає окремим етапом усвідомлення для тих гостей, які сортують вперше».

Фото в матеріалі: Cubby Hotel

4 — Створення комʼюніті

  • У готелі також створили зону для спілкування. Її спроектували спеціально для соціалізації людей.
  • У номері відсутні додаткові столи і стільці. За словами засновниці, це мотивує гостей виходити з номера і спілкуватися. Також з’являється розуміння, що номер призначений для відпочинку.

«В епоху смартфонів ми віримо, що люди повинні більше спілкуватися один з одним, а не дивитися в екрани. Наша зона лобі стала популярною саме тому, що гості активно взаємодіють: грають в ігри, дивляться фільми та просто спілкуються».