LONDI — український бренд жіночої білизни, який заснувала Юлія Кременецька. Вона намагається руйнувати стереотипи, випускає вироби з розмірною сіткою до 5XL і надихає жінок бачити красоту свого тіла. 

За неповні два роки роботи бізнес запустив власний цех, вийшов на щомісячну виручку до 5 млн грн та зростає на 30% з місяця у місяць. Весь дохід бренд реінвестує у розвиток, а загальні інвестиції у компанію уже перевищили $330 000.

В інтерв’ю для AIN.Business Юлія Кременецька розповіла про перші кроки в побудові бренду, як вдалося вийти у плюс за 4 місяці, та амбіції перетворити LONDI на український Acne Studios.

Рубрика «Історії» виходить за підтримки YASNO.

Юлія Кременецька, засновниця бренду LONDI.
Юлія Кременецька
Зображення в матеріалі: LONDI

«Близько $50 000 у старт»

Історія LONDI розпочалася у грудні 2021 року. Як переповідає засновниця Юлія Кременецька, цьому передували дослідження ринку. Підприємиця помітила, що більшість брендів білизни вкрай сексуалізовані та майже не враховують особливості жіночого тіла. Відтак, переповідає героїня, поставила за мету розвіяти стереотипи в індустрії моди.

«Я відчула необхідність у створенні чогось нового, більш інклюзивного, естетично привабливого та комфортного. Розпочала з глибинних досліджень ринку, спостережень та чисельних інтерв’ю. На основі цього почала формувати айдентику та цінності бренду Vidchutia, який пізніше перейменувала на LONDI», — розповідає Юлія. 

Дебютна колекція LONDI.
Дебютна колекція Reborn

У старт Юлія вклала близько $50 000. На ці кошти розробили дизайн першого набору білизни та замовили пошиття в ательє у Києві. Крім цього, придбали домен londi.com, зареєстрували міжнародні торгові марки та створили першу версію сайту. Усіма справами на старті займалася команда з 5 людей: засновниці, керівника виробництва, однієї швачки, SMM-менеджера та таргетолога на аутсорсі.

«Вийшли в плюс на четвертому місяці роботи» 

23 лютого 2022 року Юлія затвердила фінальні зразки та отримала фото зі зйомки для запуску. А наступного дня розпочалося повномасштабне вторгнення. На декілька місяців бренд призупинив роботу, проте як і багато інших бізнесів, відновив діяльність вже навесні. Не дивлячись на це, повноцінний запуск LONDI відбувся тільки в листопаді 2022-го. 

Дебютна колекція бренду LONDI – Reborn.
Дебютна колекція Reborn

«Ми багато експериментували, створювали, змінювали та вдосконалювали. Поступово формували робочі процеси. Наприклад, на третьому місяці роботи у нас з’явилася операційна директорка, яка привнесла велику кількість обліків, планувань та звітів. Вважаю, що внутрішній порядок, структура та чітке бачення мають вирішальне значення для бізнесу», — пояснює Юлія.

Завдяки вдалому старту, вказує героїня, вийти в плюс вдалося приблизно на четвертому місяці роботи. Юлія зазначає, що це не є основною ціллю бренду. Основна мета — швидке зростання та покращення. За її словами, ставку роблять на системність, щоденні планування, а також постійні реінвестиції у розвиток. Так, станом на початок грудня 2023 року, у бізнес вклали вже понад $330 000. На кошти, зокрема, запустили власний цех, де використовується lean-технологія.

Виробництво LONDI.
СЕО LONDI Юлія Кременецька на виробництві
Виробництво білизни LONDI (Vidchutia)

Пропорційно зростає і команда. За час роботи LONDI, вона збільшилася до близько 20 людей, серед яких фахівці з маркетингу, продажів, і виробництва. Спеціалісти працюють як фултайм, так і на аутсорсі. 

«Щомісячна виручка LONDI — до 5 млн грн»

Юлія пригадує, що набрати обертів і стати помітними бренду, серед іншого, допомогла підтримка блогерів і лідерів думок. Відтак, Instagram-сторінка LONDI зросла майже до 30 000 підписників та є основним каналом комунікації з клієнтами дотепер.

Щомісяця бренд виробляє від 2000 одиниць продукції та має виручку до 5 млн грн. Одночасно, каже Юлія Кременецька, зростання з місяця у місяць — 30%.

білизна LONDI
комплект LONDI

Засновниця пояснює: у виробах LONDI немає поролону, пуш-апу та металевих конструкцій, а розмірна сітка сягає від XS до 5XL. Останнє –  рідкість для українського ринку та несе додаткову місію бренду.

«Складочки, родимки, родимі плями, ластовиння — для нас це все про красу та особливість. Ми підкреслюємо досконалість тіла і зараз дійсно бачимо свій позитивний вплив на сприйняття жінками себе», — розповідає Юлія.

Колекція «Елемени природи» від LONDI.
Колекція «Елементи природи»

«Амбіція — побудувати бренд вартістю у сотні мільйонів доларів» 

За словами підприємиці, основні труднощі, які стоять перед бізнесом зараз, пов‘язані з повномасштабною війною. Так, наприклад, відкриття виробництва припало на період масованих обстрілів Києва та відключень електроенергії. 

«Якщо говорити про інші складнощі, подекуди ми стикалися з неякісним складом тканин від посередників. Тому почали замовляти виготовлення сировини з необхідними характеристиками напряму у виробника в Туреччині», — зазначає засновниця бренду.

У планах LONDI — стати провідним брендом, який відшивається в Україні, але продається глобально. Перший крок, додає Юлія, уже зробили: віднедавна білизну бренду можна знайти в шоурумі в Японії. З бажанням виходу на міжнародний ринок пов’язаний і ребрендинг: із ніжного локального «Відчуття» (Vidchutia) змінили назву на гучне LONDI.

Процес створення моделей білизни

Також компанія працює над тим, щоб у кожному великому місті України клієнти мали можливість приміряти продукцію. Власні магазини поки що не відкривають — продають в офлайні через посередників. Проте у майбутньому Юлія не відкидає ідею запуску власних флагманських шоурумів.

«У найближчі роки ми будемо виходити на найбільші міжнародні маркетплейси, збільшувати частку іноземних продажів до 50%+ та розширювати виробничі потужності. Наша амбіція — стати українським Acne Studios, побудувати бренд вартістю у сотні мільйонів доларів. Тому ми щодня активно працюємо, щоб допомагати ЗСУ та наближати перемогу України», — підсумовує Юлія. 

Нагадаємо, раніше AIN.Business розповідав історію українського бренду косметики Crumb: