Незважаючи на війну, українці шукають можливості інвестувати в бізнес. Побажання прості: зрозуміла модель, швидка окупність і, в ідеалі, щоб цим справді хотілося займатися. Засновники “Мʼясторії” Леся та Андрій Усенки запропонували своїм шанувальникам саме такий варіант – бізнес по франшизі зі стабільним доходом, яким можна пишатися. Розповідаємо деталі.
Про “Мʼясторію”
“Мʼясторія” – це український виробник відбірних стейків та авторських продуктів, заснований у 2008 році. На сьогодні компанія має два виробництва повного циклу, а продукція ТМ представлена у понад 480 торгових точках по всій Україні, у тому числі національних торгових мережах Auchan, “Сільпо”, METRO, Novus та інших.
Цікаво, що повномасштабне вторгнення не лише не зруйнувало бізнес, але навіть прискорило зростання компанії.
“Порівняно з 2021 роком, до нас приходить на 10% більше відвідувачів. Половина з них – постійні клієнти”, – розповідає Леся Усенко.
Як дозріли до франшизи
З 2015 року “Мʼясторія” розвиває власну мережу магазинів-ресторанів, яка вже налічує 7 точок. Шанувальники бренду давно просили запустити цей бізнес по франшизі, і це майже зробили у 2019. Але тоді засновники зрозуміли, що не готові.
“Для нас важливо не просто продати бізнес, а забезпечити його прибутковість. Тому ще кілька років ми відпрацьовували процеси і бізнес-модель”, – пояснює Андрій Усенко.
Засновники прагнули запропонувати своїм франчайзі щось універсальне за меню, ціновою політикою та форматом, який був би пристосований до різних міст та локацій. Так зʼявилися Meat Bar від “Мʼясторії”. Це заклади у форматі fast casual, де гості можуть поїсти, як в ресторані, але без довгих очікувань на офіціанта. А ще – купити фірмову продукцію “Мʼясторії”, щоб розігріти або приготувати вдома.
Переваги формату
Meat Bar має одразу три структури доходу:
- Ресторан з авторськими стравами. В основі меню – фірмове томлене мʼясо, з якого можна приготувати великий асортимент вишуканих страв. “Мʼясторія” постачає своїм франчайзі вже готовий продукт, що томився 4,5 години – залишається лише зібрати з нього те, що обрав клієнт.
- Продаж фірмової продукції: стейки, біфштекси з мармурової яловичини та напівфабрикати.
- Доставка замовлень. Послуга, без якої важко уявити собі сучасний якісний бізнес.
Списання для ресторану оптимізовані до 3%, а напівфабрикати та продукцію, яку франчайзі не встигнуть продати, “Мʼясторія” забере без доплат.
Інвестиції та окупність
«М’ясторія» пропонує три формати франшизи, які відрізняються за конфігурацією та сумою капіталовкладень.
- S – невелика торговельна точка від 35 м.кв. Середній чистий прибуток – $3600/міс. Формат розроблений під локації з активним трафіком та високим клієнтопотоком.
- М – повноформатний магазин + заклад у форматі fast casual від 65 м.кв. Середній чистий прибуток – $4053/міс. Ідеальне рішення для спального району чи сучасного ЖК.
- Фуд-корт в ТРЦ – від 22 м.кв. Середній чистий прибуток – $3500/міс.
Сума інвестицій стартує від $1000 за м.кв. Паушальний внесок – $7000, плюс 2% за роялті та 1,5% – за маркетинговий платіж.
Окупність Meat Bar будь-якого формату не перевищує 16-19 місяців.
Підтримка та попит
“Мʼясторія” супроводжує своїх франчайзі як до, так і після відкриття. Компанія бере на себе підготовку приміщення, персоналу та практично усієї документації.
“Ми маємо цілісну програму навчання франчайзі, яка дає знання про мережу, процеси та дозволяє управляти закладом навіть без попереднього досвіду у сфері. Достатньо мати управлінський досвід”, – заважує Леся.
Репутація “М’ясторії”, висока якість продукції та відомий на ринку бренд вже зробили франшизу затребуваною. Перший франчайзі зʼявився в Івано-Франківську. З тих пір компанія отримала вже кілька десятків цільових заявок від франчайзі з різних регіонів України.
“Ми пишаємось, що навіть у такий нестабільний час франчайзі довіряють нам і мають впевненість у «М`ясторії», – підсумовує Андрій. – Кожна криза – це можливості. Саме їх ми пропонуємо тим, хто вирішив залишитись в Україні та розвивати економіку разом з нами”.