Держава запустила платформу для збору зворотного зв’язку від бізнесу

В Україні презентували платформу «Зроблено в Україні», де підприємці можуть оцінити роботу держструктур та отримати допомогу від Ради бізнес-омбудсмена. Про це йдеться в пресрелізі Мінекономіки.

  • У межах платформи запустили канал зв’язку з Радою бізнес-омбудсмена Романа Ващука. Там можна попросити про допомогу та отримати безкоштовну підтримку від фахівців.
  • Також підприємці можуть оцінити рівень послуг та поскаржитись на недоліки чи проблеми, які виникли під час спілкування з владою.
  • Держава ж має відпрацьовувати ці звернення, повідомив один із членів Ради з питань підтримки підприємництва в умовах воєнного стану та засновник Netpeak Group Артем Бородатюк.

На основі цих фідбеків будуть вимірювати, наскільки бізнеси задоволені спілкуванням з державою. На сторінці «Зроблено в Україні» вже є індекс задоволеності (Entrepreneur Satisfaction Score) – це 36 зі 100. Проте, що це означає та як вимірюється індекс, поки не пояснили. Артем Бородатюк описав це так: 

…І ось з’явиться метрика задоволення з взаємодії підприємця та держави. І все це з градацією за рівнями, які будуть потрібні: наприклад, можна буде систематизувати питання, які в першу чергу турбують малих підприємців, наприклад, в Одеській області.

Також на сайті є посилання на «Dashbord», який станом на 28 лютого не працює. Це аналітичний модуль до Єдиного реєстру досудових розслідувань, який дозволить бачити повну картину кримінальних проваджень в країні.

Щоб залишити відгук, треба увійти на портал за допомогою Електронного підпису, «Дія.Підпис» або Bank ID НБУ. Далі обрати ФОП чи юридичний бізнес, та ввести всю необхідну інформацію. 

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук