Фейкові ліди неабияк псують роботу та просування бізнесу в інтернеті. Боротися з ними складно, це вимагає часу та додаткових ресурсів. Тому спеціалісти агенції Promodo зробити добірку порад як бізнесу боротися з цим явищем та які інструменти використовувати. AIN.Business вибрав основне.
Що відомо про фейкові ліди
- В Україні найбільш поширеними є фейкові ліди від акаунтів, що нібито належать дівчатам до 25 років.
- Щоб Facebook сприймав їх, як реальні сторінки, боти підписуються на групи, взаємодіють із публікаціями, залишають відгуки та заповнюють заявки. Тому алгоритми соціальної мережі вважають, що навчаються на цільових користувачах.
- Для бізнесу — це критично. Обробляючи форми через CRM чи за допомогою додаткових дзвінків, стає зрозуміло, що людина за вказаним номером телефона нічого не заповнювала. Але обробка кожної заявки потребує часу та ресурсів, яких не завжди вистачає.
Як боротися з фейковими лідами
- Універсального рішення немає. В першу чергу потрібно проаналізувати проблему та зрозуміти, який спосіб та алгоритм дій підійдуть для конкретного кейсу.
- Це можуть бути додаткові рішення на сайті бізнесу, використання інструментів від Facebook (ручні розміщення та вимкнення Audience Network) або зміна налаштувань самої рекламної кампанії.
Зміни в налаштуваннях сайту
Найефективнішими інструментами є:
- Додавання верифікації (підтвердження номером/поштою).
- Додавання каптчі.
Налаштування у Facebook
Ось кілька рішень, які можуть вам допомогти:
- За допомогою Lead Center в Business Suite ви можете слідкувати за лідами та аналізувати загальну статистику.
- Створюючи рекламну кампанію, приберіть місця розміщення, де найчастіше з’являються фейкові ліди. Зокрема, це стосується Audience Network, який показує рекламу на сторонніх вебсайтах — так рекламодавець має менше інструментів для контролю якості лідів і показників трафіку.
- А проаналізувавши, яка аудиторія ботів приносить найбільше фейкових лідів, ви можете вилучити її з рекламної кампанії.
Також ви можете скористатися інструментом Conversion api від Facebook. Він дозволяє рекламодавцям передавати дані про події та конверсії безпосередньо з їх CRM-системи до Facebook. Це може бути інформація про:
- покупки;
- реєстрацію;
- заповнення форм (зворотний дзвінок, запит на отримання інформації тощо);
- перегляди сторінок та взаємодія з контентом;
- дії в застосунках та на вебсайті.
Якщо бот зробить фейковий лід — Conversion API не показуватиме його, як справжню конверсію.
Позбутися фейкових лідів назавжди — неможливо. Проте використовуючи ці інструменти, можна забезпечити себе від заявок ботів. Щоб відстежувати нові дії фейкових акаунтів, необхідно постійно аналізувати рекламні кампанії та вручну виконувати дії, що зменшуватимуть їхню кількість.