Другу частину «Дюни» знімали об’єктиви української компанії IronGlass

Об’єктиви від української компанії IronGlass використовували на зйомках другої частини фільму Дені Вільньова «Дюна». Про це написав Костянтин Гаркавий з IronGlass на своїй сторінці у Facebook.

За його словами, це не перший фільм, який знімали з допомогою об’єктивів компанії. Але піщані пейзажі «Дюни» стали «справжнім випробувальним полігоном» для них. Розробку корпусу та механіки розпочали у 2021, на початку 2022 виготовили чергові прототипи. Під час повномасштабного вторгнення команда продовжувала працювати: хтось на місці, а хтось з окопів. Але передали готові лінзи встигли вчасно. 

«Тішить мене, що серед тисяч інших варіантів були обрані саме MKll від IronGlass, що вони чудово відпрацювали без нарікань на механіку та оптичну складову, що навіть у складні часи у воюючій країні можемо робити якісний продукт світового рівня та опинитися причетним до яскравих кіноподій», – написав Костянтин Гаркавий.

Фото з фейсбук-сторінки Костянтина Гаркавого

Українські об’єктиви відзначив й оператор фільму Грейг Фрейзер. Разом із компанією-постачальником техніки для зйомок ARRI Rental, він обирав об’єктиви. Вибір зупинився на українському IronGlass.

«Кінокамери були приємними та мали гарну глибину, а також дійсно хороший діапазон на вибір. Вони допомогли створити текстуру, яку я хотів, і радянське скло особливо пасувало до того, що ми робили, ми використовували їх все гармонійно, ефектно», – сказав він. 

Компанія із Запоріжжя IronGlass займається переробкою старих лінз. Зокрема від радянських об’єктивів «Геліос», як в Україні залишилось багато.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук