11 березня 2024 року у Варшаві у тестовому режимі запрацювала фітнес-студія Integral. Це перша студія бренду, яка відкрилась за межами України. Співзасновниця Яна Сибіга розповіла AIN.Business про те, чи складно було виходити на польський ринок і яку аудиторію планують залучати.
Студії нового покоління
Мережу фітнес-студій Integral заснувала у 2021 році підприємиця Яна Сибіга. Команда бренду зазначає, що Integral — це студії нового покоління, які пропагують турботливе ставлення до себе та свого тіла. Відомий бренд своїм гарячим залом, прогрітим до 35°C з вологістю 45% — мікроклімат залу «як на Балі», що сприяє більш ефективній роботі тіла та кращій розтяжці.
Студій Integral в Україні наразі лише дві. У лютому цього року почала працювати друга локація в Києві у колаборації з G×Big — G × Integral.
Відкриття у Варшаві
Бізнес-модель і концепція студій Integral у Польщі така ж сама, як і в Україні. Відкрили студію у партнерстві з іншою підприємицею. Основний прибуток отримуватимуть з продажу разових тренувань та абонементів на групові заняття. Додатковий дохід планується через продаж товарів у студії. Згідно з бізнес-планом, інвестиції мають окупитися через два роки.
У варшавській студії передбачено чотири види групових тренувань: йога, пілатес, барре та стретчинг. Усі заняття проходять у гарячому залі. Як зазначає засновниця, це перша така хот-студія у Варшаві. Тому конкурентів у них поки немає.
«Напрямки тренувань — одна з найбільших наших конкурентних сторін. У нас досить сильна філософія бренду, яка вирізняється на фоні комунікацій інших залів, дизайн самої студії також не схожий на більшість інших студій. Як і у випадку з Києвом, будемо використовувати маркетинг-активності та вирізну комунікацію в соцмережах».
Цільова аудиторія студії у Варшаві — українці, поляки та експати, які проживають в Польщі. Першими відвідувачами студії, за словами команди, були українці, які знають бренд через київську локацію.
Наразі зал працює у тестовому режимі. Розташований у районі Powisle за вулицею Topiel 6, неподалік від закладу української мережі Milk Bar.
У майбутньому планують розширення у Варшаві і Польща загалом, але конкретних термінів немає.