Професійна соціальна мережа LinkedIn тепер пропонує своїм користувачам три нові ігри: Pinpoint, Queens і Crossclimb. Як пише The Verge, вони доступні як на мобільних пристроях, так і на десктопній версії сайту.

Користувачі можуть грати в одну гру на день, відстежувати свій прогрес, конкурувати з друзями та колегами, а також бачити, хто ще з їхніх контактів грає.

Ось короткий опис трьох ігор:

  • Pinpoint — гра в асоціації слів. За обмежений час потрібно відгадати категорію, до якої належать п’ять показаних слів.
  • Crossclimb — поєднує в собі загадки та гру слів. На основі підказки потрібно створити ланцюжок слів, де кожне наступне слово відрізняється від попереднього лише на одну літеру.
  • Queens — це класична гра судоку, але без цифр. Потрібно розмістити фігури королев на сітці таким чином, щоб жодна королева не торкалася іншої і щоб в кожному рядку та стовпчику була лише одна королева.

Ігри доступні тут у розділі LinkedIn News і My Network на комп’ютері або у вкладці My Network на мобільному телефоні.

Тренд

Додавання ігор до платформи LinkedIn є частиною загальної тенденції серед цифрових сервісів. Оскільки дохід від реклами знижується, багато компаній шукають способи залучити нову аудиторію та підвищити активність наявної. Тому додавання «ігрового» контенту є гарною можливістю залучити користувачів, щоб згодом, можливо, монетизувати цю аудиторію.

Наприклад, газета The New York Times повідомила, що минулого року в їхні ігри зіграли понад 8 мільярдів разів. Частково цьому сприяла популярність гри Wordle, яку придбала NYT у 2022 році. Тепер видання пропонує підписку на ігри окремо або в дорожчому пакеті, що містить також інший контент.

Інші компанії також використовують подібну стратегію. Hearst, що володіє журналами та газетами, минулого року придбала платформу з іграми-головоломками Puzzmo. Навіть Netflix розвиває свій ігровий напрямок, додаючи ексклюзивні мобільні версії популярних ігор, таких як Hades і Sonic Mania Plus.

Поки що LinkedIn не стягує плати за свої ігри. Вони, швидше за все, призначені для того, щоб користувачі проводили більше часу на платформі. За словами Лакшмана Сомасундарама, директора з управління продуктами в LinkedIn, додавання ігор має на меті «відкрити нову сторінку в тому, як ми поглиблюємо та відновлюємо робочі стосунки, і ставимо веселість в їх центр».