EVA, найбільший український дрогери-ритейлер, розширює свій спектр послуг та відкриває новий формат магазинів з інтегрованими салонами краси. Перший салон EVA Beauty вже працює у ТРЦ Respublika Park у Києві.

Що відомо?

  • Площа салону складає 26 м 2 (при загальній площі магазину 643 м 2). Він розділений на зону догляду за волоссям та косметологічний кабінет.
  • Перукарська зона розрахована на одночасне обслуговування до двох осіб.
  • Доступні перукарські послуги для жінок, чоловіків та дітей, включаючи стрижки, фарбування, укладку та догляд.
  • Магазин є офіційним дистриб’ютором SteamPod та Dyson, а також роздрібною точкою продажу засобів L`Oreal Professionnel та Matrix.
  • Можливість протестувати, а також придбати прилади та засоби.

Інвестиції та очікування

Інвестиції у відкриття одного Beauty Salon by EVA складають близько $44 000. Загальні інвестиції у відкриття торгової точки формату EVA Beauty – 15,5 млн грн.

Середній чек клієнта EVA Beauty на 173% більший, ніж у звичайному київському магазині EVA. Конверсія (відсоток відвідувачів, які здійснили покупку) складає 35%.

Популярні категорії товарів – декоративна косметика (35%), по 20% припадає на догляд за обличчям і тілом, догляд за волоссям, парфуми. Близько 15% займають панчішні вироби, чоловічі товари та дитяча група.

Компанія планує відкрити ще один EVA Beauty з салоном у Львові протягом липня. Подальший розвиток формату залежатиме від наявності відповідних локацій у топових ТРЦ великих міст.