AIN.UA та FFFACE.ME застосували дзеркало з доповненою реальністю для збору донатів на підтримку «Вовків Да Вінчі»

Українська інноваційна студія FFFACE.ME, відома у світі своїми проєктами для Inditex, Ralph Lauren, Benetton, D&G, Mugler, Prada та інших. Одним з флагманських продуктів студії є дзеркало з доповненою реальністю, яке дозволяє відображати людину з цифровим шаром в реальному часі. Наблизившись до дзеркала, користувач може побачити на собі новий макіяж, креативний 3D-дизайн, або сфотографуватися зі знаменитістю, наприклад.

З нагоди свого 25-річчя AIN.UA об’єднали колег та партнерів для благодійної ініціативи — збору коштів для добровольчого батальйону «Вовки Да Вінчі» та запросили студію FFFACE.ME для створення інтерактивної інсталяції на заході з метою залучення гостей до збору донатів.

Дзеркало з доповненою реальністю перетворювало гостей заходу на вовка, а після того як гість приміряв на себе фільтр, з’являвся QR-код для донатів. 

Відео: FFFACE.ME
Відео: FFFACE.ME

Благодійний захід пройшов 10 травня, спеціально до річниці AIN.UA разом із благодійними фондами KOLO та SHIELDS був відкритий збір для «Вовків Да Вінчі».

Для підтримки збору під час події відбувся благодійний аукціон, на якому було представлено 8 унікальних лотів від українського бізнесу та митців, серед яких Жанна Кадирова, Олексій Сай, Євген Клопотенко та інші.

Захід відвідало 200 гостей, було зібрано 570 тисяч гривень.

Цей проєкт є візуалізацією ефективного застосування інновацій для досягнення благодійних цілей.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук