Samsung вимагає від ремонтних майстерень повідомляти особисті дані клієнтів і ламати неоригінальні запчастини

Samsung вимагає від незалежних майстерень повідомляти особисті дані клієнтів, які приходять ремонтувати пристрої від компанії. Ці деталі дізналися журналісти 404 Media. Вони отримали контракт, який Samsung вимагає підписувати усі майстерні, які хочуть продавати їхні запчастини.

Йдеться про ім’я, контактну інформацію, ідентифікатор пристрою та суть скарги. Окрім цього, якщо майстер знайде у пристрої неоригінальну запчастину, тобто не від Samsung, компанія вимагає від майстерні «негайно розібрати» цей пристрій і «негайно повідомити» про це корейського техгіганта. Samsung може розірвати контракт, якщо ці умови порушуються.

Скрин контракту від 404 Media

Ймовірно, Samsung намагатиметься захистити положення про «сервісні деталі, придбані не в компанії», яке вимагає знищення телефону як захід боротьби з підробками. Але формулювання значно виходять за рамки цього. «Чи приніс би клієнт свій телефон в ремонт, щоб його знищили?» — сказав юридичний директор групи з захисту прав споживачів Public Knowledge Джон Бергмайєр.

Американські експерти кажуть, що у Штатах це не законно. А, окрім цього, демонтаж пристроїв з неоригінальними запчастинами може нашкодити навколишньому середовищу, адже такі пристрої опинятимуться на звалищі.

На фоні цього одна американська майстерня iFixit повідомила про припинення співпраці з Samsung після двох років партнерства. У їхній заяві вони вказують, що підхід Samsung не узгоджується з місією компанії. Також вони вказують на високі ціни на запчастини та неремонтопридатність їхніх пристроїв. 

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук