Які рішення та технології допомагають бізнесу бути ефективним і залишатись на звʼязку при відключеннях світла та роботі віддалено?

Регулярні відключення електроенергії, на жаль, знову повернулись у життя українців. Вітчизняному бізнесу, доводиться організувати роботу у поточних умовах повітряних тривог та відключень світла. При тому, що все більше співробітників компаній працюють віддалено чи гібридно, то живлення робочих пристроїв та інтернет — базові речі, які мають бути у кожного співробітника на місці з якого він працює у поточний момент.

Розглянемо як бізнесу не просто мати звʼязок, але і працювати ефективно з наявними чи відсутніми засобами зв’язку, та як у цьому може допомогти використання сучасних хмарних рішень. Таким виходом із ситуації є бізнес-телефонія через віртуальну АТС, робота з клієнтами з використанням CRM, системи ведення карток з усією інформацією по клієнту у хмарі.

Зображення: Depositphotos

Якщо ваша компанія та співробітники забезпечені генераторами, зарядними станціями, оптичним інтернетом, який продовжує працювати при відключені світла — цей сценарій найбільш позитивний. Можна бути на звʼязку, працювати, фіксувати та дивитись робочу інформацію у хмарі.

Інтернет відсутній — чи є можливість фіксувати всі дзвінки компанії?

Інший варіант — коли інтернету немає. Розраховувати на мобільний інтернет — ненадійно, він може повільно працювати через перевантаження мережі, або й зовсім зникнути. Все через розрядження акумуляторів вишок мобільного звʼязку, на роботу від яких вони переключаються під час відключень. Оптичний інтернет (PON — пасивна оптична мережа) може бути недоступний у поточному місці знаходження співробітника, а відповідати на дзвінки клієнтів потрібно.

Тут рішенням може бути технологія FMC (конвергенція фіксованого та мобільного звʼязку), робота з корпоративного мобільного телефону через віртуальну АТС. Це дозволить не тільки поспілкуватись з клієнтами, але на відміну від розмови по звичайному мобільному телефону, ця розмова буде зафіксована та додана як у віртуальну АТС, так і у картку клієнта у CRM. Таким чином всі дані будуть збережені для подальшої роботи з ними працівником та колегами, коли доступ до інтернету буде відновлено.

Немає ні інтернету, ні FMC, що тоді?

Інтернет відсутній, FMC також не підключено — чи допоможе тут хмарна телефонія? Якщо є хоча б мінімальний мобільний GSM-звʼязок, то при відсутності інтернету у віртуальній АТС можна налаштувати автоматичну переадресацію вхідних дзвінків на мобільний телефон співробітника. Таким чином, клієнт буде зʼєднаний з потрібним співробітником компанії й ця розмова не випаде з історії, бо буде зафіксована. Якщо активовані аудіозаписи розмов, то за потреби її можна буде переслухати, щоб з’ясувати деталі чи розібратись у ситуації.

Ще одна суттєва перевага віртуальної АТС у тому, що інформація по всім дзвінкам та розмовам потрапить у звіти компанії, що дозволить відслідкувати ефективність роботи працівників.

Можна налаштувати різні сценарії розподілення дзвінків по недоступності, якщо один співробітник став поза зоною доступу. Тоді дзвінок автоматично направляється на колег, або ж додзвон іде паралельно, включно з можливістю переадресації на мобільні телефони.

Якщо у співробітника повністю відсутній мобільний зв’язок?

Навіть у цьому випадку можна налаштувати переключення на голосове повідомлення з важливою інформацією для клієнта, або меню з вибором різних питань (IVR). Таким чином, клієнт замість гудків, буде зорієнтований та отримає інформацію згідно поточній ситуації.

Висновок

Можемо резюмувати, що використання хмарних технологій, таких як віртуальні АТС та CRM, допомагає бути на зв’язку з клієнтами, надавати якісний сервіс, зберігати та фіксувати дані не тільки коли є світло та інтернет (наприклад в офісі), але й при віддаленій роботі. Все це доступно завдяки можливостям налаштування різних автоматичних сценаріїв, використання переадресацій та роботи на корпоративних мобільних через FMC.

Отже, можливості налаштування автоматичних сценаріїв роботи з дзвінками при відсутності інтернету:

  • направлення дзвінків на співробітників у яких є і світло та інтернет;
  • використання мобільних, які працюють на технології FMC;
  • автоматична переадресація дзвінків на мобільні телефони;
  • можливість направити дзвінок на підготовлені голосові повідомлення, меню чи голосову пошту (компанії, відділу, співробітника)

Якщо вас цікавлять описані вище можливості, звертайтесь до Phonet — компанії що надає телефонну систему для торгівлі, малого бізнесу, інтернет-магазину, віддаленої роботи. Отримайте безкоштовну консультацію, 14 днів тесту віртуальної АТС та 3 місяці користування TelerCRM від Phonet.


Phonet — це IT компанія made in Ukraine, яка з 2012 року розробляє нові сервіси для IP-телефонії, бізнес-телекому та оптимізації процесів. Надає сучасну телефонію для малого та середнього бізнесу на основі своїх продуктів.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук