Effie Worldwide оголосили результати Effie Index 2023, тринадцятого щорічного рейтингу компаній. Премія відзначає найбільш ефективні маркетингові ініціативи у світі.
Gres Todorchuk потрапила у світовий топ-3 найефективніших незалежних агенцій року у світі, а також перемогла у категоріях: найефективніший офіс та найефективніша незалежна агенція.
Ініціатива UNITED 24 увійшла у топ-5 найефективніших брендів світу та очолила європейський рейтинг у цій категорії. Окрім того, бренд став другим у європейському топі найефективніших рекламодавців.
«Global Effie Index став золотим стандартом для вимірювання ефективності маркетингу. Компанії та бренди, що очолюють наші рейтинги, демонструють найвищу відданість ефективності», — коментує Трейсі Елфорд, Global CEO у Effie Worldwide.
Серед українських брендів, що також потрапили у рейтинги:
- Banda agency — 5 місце як найефективніша незалежна агенція в Європі та 11 місце як найефективніша агенція в Європі;
- Бренд Ukraine (проєкт «Be Brave») — 4 місце як найефективніший бренд Європи;
- Група Метінвест та Міністерство цифрової трансформації України — 6 та 7 місце як найефективніші рекламодавці.
Effie Index визначає найбільш ефективні агентства, маркетологів, бренди, мережі та рекламно-комунікаційні групи. У фінал потрапляють 4750 переможців глобальних, регіональних та національних конкурсів Effie Awards по всьому світу.