Сонцезахисна трекінгова сорочка Maya Hood Trek від українського бренду одягу та туристичного спорядження Turbat перемогла на ІSPO Award 2024. У список фіналістів потрапили також такі світові виробники, як The North Face, Oakley, Mammut, Helly Hansen (НН).

Щорічна премія відзначає найбільш інноваційні продукти серед одягу, взуття та спорядження.

Turbat — частина компанії Gorgany, що має мережу магазинів туристичного спорядження та займається дистрибуцією світових outdoor-брендів в Україні. Їхня сорочка має рівень захисту, при якому лише 2% ультрафіолету проходять через тканину, та важить 210 г.

«Експорт є одним із наших фокусних напрямків. За 2023 рік Turbat мав рекордну частку експорту — 22%. Його продукти вже можна знайти у понад 10 країнах: Східної та Центральної Європи, Канаді та Південній Кореї», — зазначає Андрій Бандрівський, співзасновник Gorgany.

Раніше Turbat вже перемагав у ISPO Award 2022 році. Тоді бренд отримав нагороду за трисезонний спальник Ultar, який розробив програміст, мандрівник, а з 2022 ще й військовослужбовець ЗСУ Максим Перегінка.