Netflix розпочав впровадження першого за десять років суттєвого оновлення свого телевізійного застосунку. Як пише Reuters, тестуються зміни, покликані допомогти глядачам швидше визначитися з фільмом чи серіалом для перегляду.

Ось деякі з ключових змін:

  • Зміни на головній сторінці включають збільшення розміру карток фільмів та серіалів, реорганізацію інформації та виділення легких для читаних фрагментів, таких як шоу або фільм «протримався 8 тижнів у 10 найкращих».
  • Серед інших змін у телевізійному застосунку – кнопку меню перемістили зліва наверх екрана.
  • Додано нову вкладку My Netflix з фільмами чи серіалами, які користувач почав дивитися, або зберіг для перегляду на потім.

Стримінговий сервіс прагне збільшити час, який користувачі проводять у застосунку, щоб сприяти утриманню клієнтів та залучити підписників до нових, дешевших планів з рекламою.

Netflix робить акцент на тривалості взаємодії (часі користування) як ключовому показнику, стверджуючи, що це «найкращий показник задоволеності клієнтів». Наступного року компанія припинить звітувати про кількість підписників.

Новий формат побачить певна кількість з майже 270 млн користувачів Netflix по всьому світу, починаючи з 6 червня. Компанія збиратиме відгуки та, можливо, внесе зміни перед широким запуском.

Netflix продовжуватиме пропонувати персоналізовані рекомендації для кожного користувача. Компанія не буде вносити жодних змін до свого алгоритму рекомендацій у межах оновлення.