У першому півріччі 2024 року приватні торгові марки ритейлерів повідомили про рекорди в одиницях продукції та частці в продажах порівняно з аналогічним періодом 2023 року. Про це свідчать дані компанії Circana для Асоціації виробників приватних торгових марок.
Частка ринку приватних торгових марок у Європі досягла 22,9% у червні 2024 року, а частка ринку в доларах склала 20,4%.
«Ці рекордно високі частки ринку ілюструють «феномен магазинних брендів», який охоплює роздрібну торгівлю в усіх каналах, відділах і категоріях», — сказала президентка Асоціації Пеггі Девіс.
Збільшення частки ринку відбулося завдяки покращенню показників магазинних брендів на касі порівняно з національними брендами:
- доларові продажі магазинних брендів зросли на 2,3%, національні бренди — на 1,1%.
- в одиницях виміру магазинні бренди зросли на 2,5%, продажі національних — впали на 0,8%.
Загальний обсяг продажів брендів магазинів за перше півріччя склав $121 млрд у порівнянні з продажами національних брендів у $472 млрд.
Найбільше зростання проданих товарів спостерігалося в категорії краса (+10%), алкогольні напої (+8,8%), харчові продукти (+6,9%) і догляд за домашніми тваринами (+5,8%).
Єдиною категорією з номінальним падінням (0,7%) були охолоджені продукти.