Як розповісти про красу «неінстаграмного» продукту: кейс ddd agency

Українська агенція креативних комунікацій ddd agency запустила кампанію 360* для виробника бетону, залізобетонних виробів, металоконструкцій та бруківки EFE, у якій наділила холодний продукт теплими сенсами. 

*концепція 360 — маркетингова стратегія, що полягає у ефективному використанні максимальної кількості каналів комунікації

«Компанія, яка до нас звернулась, приклад виробника, який вже більше десятка років добре робить свою роботу, поки ніхто не бачить. А своїх клієнтів залучає здебільшого через особисті канали й контакти, — розповідають у ddd agency. — Тож перед нами стояло завдання зробити цю історію більш видимою та впізнаваною».

Перше — ребрендинг

Провівши dddiscovery-фазу, команда виявила, що EFE уже кілька років як розширила спектр товарів, але досі називалась «Eфе Бетон». Перше, з чого почали — ребрендинг. Він включав як стратегію, ренеймінг, позиціонування, тон комунікації, аналіз стейкхолдерів й ринку, так і візуальні рішення. 

Болдове накреслення шрифтової частини нагадує бетонні блоки, а виразне поєднання синього та білого кольорів для збереження концепції nazar-eye — строкаті смужки на бетонозмішувачах. Так, команда освіжила айдентику й водночас зберегла культурний символ і первинні сенси бренду, що були закладені засновниками, міжнародною компанією з турецьким корінням ONUR GROUP.

Ребрендинг для компанії EFE. Фото ddd agency

Кампанія 360 про компанію, яка 360

Завдань було багато. Крім підвищення впізнаваності, потрібно було розказати і про багаторічну присутність на ринку, і збільшення асортименту продукції, і розширити географію цільової аудиторії. І все це треба було упакувати в один меседж.

В ході співпраці ddd agency запропонувала втілити кампанію 360, аби представити бренд ринку максимально широко. Щоб відгукнулось не лише прямій ЦА. Так би мовити, зробити з холодного продукту лампову історію.

Поки команда працювала над розробкою концепції, зрозуміла, що її клієнт теж про 360. Адже він всюди. Під ногами — бруківка, над головою — залізобетон, а зліва та справа — бетонні стіни. Так, характер продукції продиктував формат комунікації. Цей посил органічно вилився і у меседж кампанії: EFE ТУТ.

«Це була 4-та година одного із брейнштормів. Діло дійшло до перегляду індійської реклами бетону, яка виглядає, як славнозвісні індійські бойовики. Для пошуку інсайтів ми накидали варіанти сцен, де могла би бути продукція EFE. Але іноді не потрібно заглиблюватись у деталі, а, навпаки — подивитись на відстані. І прийшло прозріння: EFE ТУТ! EFE всюди, тому ми вже й не помічаємо його. Ми ж стоїмо на плитах перекриття, поки брейнштормимо в офісі. Це було схоже на ситуацію, коли твоя мама показує тобі светр у шафі, якого ти не бачив. Так у нас зʼявився головний меседж «EFE ТУТ». Бо він буквально тут: вгорі, знизу, збоку, позаду. Так і виникла наша ідея 360 про компанію, яка 360», — згадує Назар Олійник, КД ddd agency.

Digital Marketing візуали для компанії EFE в рамках кампанії 360. Фото ddd agency

Меседж передали через 4 повсякденні історії, де можна зустріти 4 типи продукції EFE. Бетонні стіни — у ресторанчику з першого побачення, залізобетонні конструкції — у галереї сучасного мистецтва, бруківка — у парку, де щодня гуляєш із хвостатим другом, металоконструкції — на фермі, де літають навіть кури. Словом там, де живеш життя. І що б там не відбувалось — EFE ТУТ.

Кампанію розклали на різні канали: зовнішня реклама, радіо, публікації у медіа, діджитал-маркетинг та запустили ролики на YouTube. І як результат — охоплення в перший місяць кампанії сягали 1 300 000.

Візуалізація аутдор-носіїв для компанії EFE в рамках кампанії 360
SMM візуали для компанії EFE в рамках кампанії 360. Фото ddd agency

Розкадровки та референси для фото- і відео-брифів готували з уже звичними креативникам інструментами ШІ: Dall-E та MidJorhey.

Для втілення ідеї в реальність, ddd agency запартнерилась з агенцією відеоконтенту and action, яка допомогла їм у частині фото- та відео-продакшену. За задумкою камера мала рухатись у 4 напрямках відповідно до 4 груп товарів, а озвучка — войсовером, аби оптимізувати бюджет продакшену, тривалість знімального процесу і к-сть людей в команді. Режисерський тритмент розкрив ідею з нового ракурсу. Щоб виправдати рухи камери та войсовер, придумали закадрового персонажа — працівника EFE Богдана, який стає свідком щоденних історій і впізнає продукцію своєї компанії: в кафе, галереї, парку та на фермі. Адже EFE зажди поруч. EFE TУТ.

Digital Marketing візуали для компанії EFE в рамках кампанії 360. Фото ddd agency
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук