Brand Ukraine провела дослідження у 7 країнах про сприйняття українських брендів, галузей економіки й суспільного життя в Україні. В опитування взяло участь 2,8 тис. людей з Великої Британії, Іспанії, Німеччини, Польщі, США, Туреччини та Франції.

На першому місці по впізнаваності респонденти відмітили сільське господарство. У цій галузі Україна має потужних виробників та відомі бренди серед закордонної аудиторії. На другому місці опинився енергетичний сектор, далі за списком — виробництво харчових продуктів і безалкогольних напоїв і видобувна промисловість.

«Ще з радянських часів Україну позиціювали саме як сільськогосподарську країну. Це може бути однією з причин того, чому ця асоціація досі є найстійкішою, навіть попри те, що іноземці сьогодні знають більше прикладів успішного українського бізнесу в інших галузях», — йдеться у дослідженні.

18% іноземців у досліджуваних країнах змогли назвати принаймні один бренд родом з України без підказки. Найбільш обізнаними виявились жителі Туреччини (30% спонтанного знання), а найменш обізнаними — німці (11%).

Бренд компанії ROSHEN виявився найвпізнаванішим за спонтанним знанням (без підказки) — його назвали 3% опитаних з усіх країн. У Польщі цей бренд згадали 10% респондентів, а у Туреччині — 6%.

Серед інших брендів-лідерів без підказок також називали бренди одягу Sleeper та Paskal, а також Nemiroff, Sandora та «Антонов».

Загалом, найбільше впізнають бренд Grammarly (30%), GitLab (16%), ROSHEN (13%), BetterMe (13%), Ajax (13%) та інші.