Українська компанія Bibliotheque de Parfum з Харкова планує восени вийти на ринок США, повідомили AIN.Business у компанії.
Окрім американського ринку, також планується вихід на канадський. Зараз бренд представлений офлайн у салонах краси та концепт-сторах в Польщі, Німеччини, Австрії, Італії, загалом у понад 30 країнах Європи.
Раніше березні 2024 року у межах розширення бізнесу на Європу Bibliotheque de Parfum представив лімітовану колекцію парфумів «I am» на виставці індустрії краси та здоров’я Cosmoprof Worldwide Bologna 2024 в Італії. Лінійку спеціально для компанії розробила парфумерка Фернанда Руссо.
«Щоб завести бренд в Європу, всі продукти мали пройти європейську сертифікацію якості, тільки після цього власники компанії налаштовували логістику, почали працювати з маркетингом та B2B сегментом», — розповідають у компанії.
Bibliotheque de Parfum — харківський бренд нішевих парфумів, заснований у 2019 році Лорою Некрасовою. Після повномасштабного вторгнення парфумерія перевезла виробництво та команду у Чернівці.