Катерина Кирсенко створила театральний чат-бот, який відстежує появу квитків у київські театри. Особливість Ostap у тому, що він слідкує за квитками, яких поки немає у продажу, розповідає авторка проєкту в інтервʼю Mezha.Media.
 
Щойно на обрану вами виставу зʼявляться квитки, ви отримаєте сповіщення. Через бажання отримати квитки й зʼявилася ідея створити театрального чат-бота.

Скриншот: AIN.Business


У січні Катерина написала ТЗ, а з лютого розпочалося тестування бота. Втілити ідею допоміг її колега-розробник. 

«Ми раді співпраці з театрами й відкриті для того, щоб допомогти їм полегшити навантаження на сервери чи покращити технічну інфраструктуру. Аби це допомогло розвитку театру і бажанню людей ходити на вистави», — сказала Катерина Кирсенко.

За 5 місяців роботи на чат-бот підписалося 2,5 тис. людей. Ostap вже відстежує вистави у Театрі імені Франка, Молодому, Театрі на Подолі. У планах додати Театр «Золоті ворота», Академічний театр Оперети, Театр драми й комедії на лівому березі та інші. 

Театр імені Франка продаватиме квитки через «Дію»