Компанія Apple поставила платформу для монетизації Patreon перед вибором: або перейти на власну систему покупок у застосунках iOS, або вона ризикує бути видаленою з App Store. Про це повідомляється в блозі Patreon та електронному листі, надісланому користувачам платформи.

Згідно з повідомленням, Apple дала Patreon 16 місяців на повний перехід на систему внутрішньоігрових покупок, який має бути завершений до листопада 2025 року. 

Patreon також повідомив користувачів про автоматичний перехід на підписку з листопада 2024 року, але вони зможуть самостійно вирішити, чи підвищувати ціни для покриття комісії Apple, чи брати витрати на себе. 

Крім того, творці контенту можуть відкласти міграцію до листопада 2025 року, але в такому разі не зможуть пропонувати підписки в iOS-застосунках, поки не впровадять систему покупок Apple.

Як зазначає TechCrunch, до цього часу Patreon існував у своєрідній сірій зоні, оскільки платформі вдавалося деякий час обходити вимоги компанії щодо внутрішньододаткових платежів.

Генеральний директор Patreon Джек Конте раніше пояснював особливе становище компанії тим, що багато користувачів знаходили творців контенту не через сам застосунок Patreon, а через інші канали. Проте тепер Apple наполягає на дотриманні своїх правил.

Patreon висловила невдоволення тиском з боку Apple і зазначає, що жоден із запропонованих варіантів — підвищення цін на підписки або покриття витрат самостійно — не є ідеальним.

Платформа нагадала користувачам, що комісія Apple застосовується лише до iOS-застосунків, і вони можуть продовжувати пропонувати ті самі ціни на сайтах і для Android.

Також Patreon рекомендує творцям направити своїх підписників до статті центру допомоги, де детально пояснюються комісії Apple, аби користувачі могли краще зрозуміти наслідки вибору платформи для здійснення платежів.

Це рішення Apple стало черговим підтвердженням того, що правила App Store застосовуються непослідовно, що неодноразово ставало предметом критики, зокрема від розробника гри Fortnite, Epic Games, яка судилася з технологічним гігантом через антимонопольну діяльність.

Хоча Epic програла цей позов за основними пунктами, оскільки суд визнав, що Apple не є монополістом, однак він зобов’язав виробника iPhone дозволити розміщувати посилання на альтернативні способи оплати всередині своїх застосунків. 

У результаті Apple тепер дозволяє розробникам рекламувати підписки через посилання на сайти, але за умови сплати комісії в розмірі 27% замість стандартних 30%.

Читайте також: Apple дозволила застосунок Epic Games для iOS в Європі після загострення конфлікту