Український виробник їжі для котів і собак розширює свою присутність у регіоні Південно-Східної Азії, повідомили AIN у компанії. 

Kormotech вийшов на ринок Малайзії, ставши першим українським бізнесом, що експортує корми для тварин у цю країну.

«Pet-food ринок у Малайзії має великий потенціал. Його річний обсяг сягає 339 мільйонів євро та 92,8 тис. тонн» — зазначає Едуард Бабенко, керівник стратегічного бізнес-напрямку Україна, Молдова та Південно-Східна Азія у Kormotech.

Компанія підписала угоду з дистриб'ютором Pets Future Marketing.

У серпні перший контейнер із 22 тоннами сухого корму Club 4 Paws прибув на склад торгового представника, говорить Владислав Мазуркевич, менеджер з розвитку експортних ринків Азії у Kormotech. З 12 серпня продукція стала доступною для малайзійських споживачів в магазинах. 

Kormotech планує розширити асортимент продукції і вивести на малайзійський ринок суперпреміальний бренд Optimeal та бренд стандартної категорії My Love.

Читайте також: Український виробник їжі для котів і собак Kormotech вийшов на ринок Південної Кореї