Медіаринок реклами в Україні у 2024 році зросте до 29,8 млн грн — на 33% порівняно з минулим роком. Про це йдеться у дослідженні Всеукраїнської рекламної коаліції. 

Обсяг реклами на телебаченні зросте 6,1 млрд грн (+58%). 

«Певне занепокоєння викликає фактор “блек-аутів”, але перша хвиля відключень прийшлась на рекламний «не сезон» на ТБ, тому все обійшлось і не призвело до скорочення раніше заявлених бюджетів», — йдеться у дослідженні Коаліції.

Реклама у Digital ТБ має зрости до 800 млн грн (+78%), у пресі — до 387 млн грн (+8%), на радіо — 1+ млрд грн (+30%). 

У 2022 році медіаринок України впав на 63%, ринок у пресі та на телебаченні обвалився на 81%. Це повʼязано з діяльністю телемаратону «Єдині новини», а також з закриттям медіагрупи «Україна».

Серед інших тенденцій у маркетингу:

  • різноманіття нових ідей та різноплановість задач;

  • запровадження нових інноваційних технологій;

  • вищий попит на персоналізовані кампанії;

  • акцент на соціальній відповідальності брендів; 

Trade marketing, loyalty marketing, consumer marketing, за прогнозами Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив, збільшаться на 20%, 15% та 20% відповідно.

У Event marketing та sponsorship, за думкою фахівців, можливий зріст на 30% у порівнянні із 2023.

Читайте також: Зростання ціни кліку та зменшення чека — про що варто знати бізнесу з дослідження eCommerce в Україні