Британська мережа пекарень Gregg’s запускає власну лінію золотих прикрас, пише The Telegraph.

Колекція була розроблена британським художником Діоном Кітсоном. У лінійку увійшли пʼять виробів, присвяченим популярній випічці закладу. Кожна прикраса виготовлена з 22-каратного золота, розповідає рестомедіа Майонез. Серед них:

  • Сережки у вигляді сосисок;
  • Намисто Jammie Heart;
  • Перстень-печатка з лого Gregg’s;
  • Браслет з символами пекарні кавовою чашкою і прямокутною піцою;
  • Сережки у вигляді веганської ковбаски з іншим візерунком з тіста.

«Харчові бренди від природи не є “крутими”, тому мода є їх найбільш очевидною точкою входу, і саме так вони можуть створювати шум на перенасиченому ринку», — коментує колекцію Джонатан Кіркбі, засновник Instinct PR. 

Читайте також: Кондитерська Honey відтворила смак культового торта «Шахтарський»