Британська мережа пекарень Gregg’s запускає власну лінію золотих прикрас, пише The Telegraph.
Колекція була розроблена британським художником Діоном Кітсоном. У лінійку увійшли пʼять виробів, присвяченим популярній випічці закладу. Кожна прикраса виготовлена з 22-каратного золота, розповідає рестомедіа Майонез. Серед них:
- Сережки у вигляді сосисок;
- Намисто Jammie Heart;
- Перстень-печатка з лого Gregg’s;
- Браслет з символами пекарні кавовою чашкою і прямокутною піцою;
- Сережки у вигляді веганської ковбаски з іншим візерунком з тіста.
«Харчові бренди від природи не є “крутими”, тому мода є їх найбільш очевидною точкою входу, і саме так вони можуть створювати шум на перенасиченому ринку», — коментує колекцію Джонатан Кіркбі, засновник Instinct PR.
Читайте також: Кондитерська Honey відтворила смак культового торта «Шахтарський»