Українська косметика Lamel відтепер доступна у понад 500 магазинах американської мережі Sally Beauty, повідомляє пресслужба компанії.

Sally Beauty відібрав Lamel серед 180 брендів у межах своєї акселераторської програми. 

«Представники Sally Beauty повідомили нас про те, що більшість товарів на поличках розкуплено, тож ми готуємо нові партії продукції. Нам запропонували ще + 1 тис. магазинів по всьому США. Звісно, ми дуже раді, що український бренд так круто приймають в Америці», — коментує власниця косметичних брендів LAMEL & LN Рro Наталія Яроменко. 

Скриншот з сайту Sally Beauty

Усього бренд Lamel представлений у 38 країнах світу. Серед них Іспанія, Польща, Франція, Індія, Таїланд і США. Компанія планує вийти на ринки Великої Британії, ОАЕ, Вʼєтнаму та інші. 

Читайте також: Про вихід на ринок США, конкуренцію в ніші colour cosmetics та Coachella: інтерв’ю з власницею Lamel і LN Pro Наталією Яроменко