«Нова пошта» оновила додаток, повідомляють у компанії.
У додатку також можна обирати «улюблені відділення та поштомати» — ті, де ви забираєте найчастіше, а також резервні (наприклад, для великих посилок).
Додали серед іншого функцію «доставки за замовчуванням». Щоб скористатися послугою, у розділі «Улюблений поштомат» потрібно обрати «Я хочу отримувати всі свої посилки в поштоматі».
Якщо посилка їде до відділення, але її можна доставити до поштомата, новий цифровий помічник, на ім'я Сенді, зробить відповідну «переадресацію» і сповістить клієнта через додаток.
Серед інших оновлень:
- зручне оформлення переадресації: доступно редагування, скасування та замовлення її повторно.
- виклик курʼєра у три кліки, а відкриття комірки — в один (також забирати з поштомата тепер можна без доступу до мережі на телефоні). Вашу посилку заберуть від дверей, навіть якщо вона важче за 30 кг;
- відстежування курʼєра в режимі реального часу за 15 хв до його приїзду, а також можливість написати йому чи їй напряму через застосунок;
- застосунок єдиний як для України, так і для всієї Європи — відстежувати посилку стало зручніше;
- посилку можна буде відправляти поштоматом навіть без пакування;
- можливість оплачувати посилку за іншу людину.
Твуож у додатку тепер є можливість перевести чайові співробітнику Нової пошти — оператору, кур’єру, працівнику контакт-центру. А також оформити заявку на компенсацію у разі пошкодження посилки.
Читайте також: «Укрпошта» може створити Поштовий банк — у парламенті зареєстрували відповідний законопроєкт