Щоб запустити Bolt Food у новому місті, до сервісу доставки там мають долучитися щонайменше пʼять різних кухонь. Ще один критерій, за яким обирає компанія — кількість закладів, які представляють ці кухні.

Про це в інтервʼю AIN розповів керівник компанії Вʼячеслав Левченко.

«Споживач не хоче приходити на платформу, не маючи там вибору. Тобто я не хочу мати там один-два ресторани, навіть однієї кухні мені недостатньо, я не впевнений, що я зараз захочу — чи японську кухню, чи українську, чи якусь іншу. Тому в нас є певні критерії, згідно з якими ми маємо рухатися, коли запускаємо нове місто. Основний — це кількість і різноманіття кухонь і брендів», — говорить Левченко.

Кількість курʼєрів залежить від міста. У різних населених пунктах вона може відрізнятися у десятки разів. 

«Залишаються ті кур'єри, яких достатньо для того, щоб задовольнити попит, виконати ту кількість замовлень, яка є. І в той же час ця кількість дозволяє кур'єрам, які працюють, заробляти достатньо коштів, щоб їм було цікаво співпрацювати з платформою», — додає Левченко.

Читайте повінстю: Про нові міста, локальних ресторанних лідерів та розвиток ринку — велике інтерв'ю з Bolt Food