Відновлення будівництва гілки метро на Виноградар обійдеться на 8 млрд грн дорожче, аніж це планували раніше, повідомляє Державна аудиторська служба.

«Прострочений борг у 4 млрд грн, відтермінування будівництва важливої транспортної артерії столиці та подорожчання на 8 млрд грн – результат "бізнес-схем" недоброчесного підрядника АТ "Київметробуд" та бездіяльності столичної влади», — йдеться у повідомленні Держаудиту. 

У 2018-2019 роках «Київметробуд» отримав з бюджету аванс у розмірі 2,59 млрд грн, використав кошти не за призначенням і не освоїв їх у терміни, визначені договором. 

Щоб продовжити будівництво лінії підрядник розмістив кошти на депозитах. Окрім того, гроші з бюджету йшли на оплату різних аудиторських, юридичних, консультаційних послуг, страхування фінансових ризиків тощо. На будівництво гроші майже не йшли.

«Однак, не завадило «Київському метрополітену» у грудні 2019 року перерахувати підряднику ще додатково 1,41 млрд грн. З яких було освоєно лише 44,1 млн грн. Як результат — майже 4 млрд грн перетворилися у прострочену заборгованість», — йдеться у повідомленні.

За перерахунками вартості робіт кошторис з 2018 року до 2024 збільшився з 5,9 млрд до майже 14 млрд грн. 

Нині уже новий договір на продовження робіт з будівництва Сирецько-Печерської лінії метро у напрямку Виноградаря укладено із групою компаній «Автострада». Строк виконання будівельних робіт 30 місяців.

Читайте також: Київський метрополітен уклав договір на продовження робіт з будівництва