Український стартап InCharge One, заснований у 2023 році Данилом Тонкопієм (співзасновник електробайків Delfast), залучив інвестиції від венчурних компаній ZAS Ventures і 500 Global, а також від неназваного ангельського інвестора зі США. Про це AIN.UA розповів Тонкопій, а також Андрій Зінчук, співзасновник ZAS Ventures.
Загальна сума pre-seed раунду склала $450 000, з яких $50 000 ZAS Ventures вклали з власного фонду.
Що таке InCharge One
- Спочатку InCharge One зосереджувався на зарядці для електробайків, скутерів та іншого малого електротранспорту, але пізніше розширив свою діяльність, і тепер ці розетки працюють для всіх електронних пристроїв: смартфони, ноутбуки, дрони тощо.
- Продукт компанії називається Socket to Pocket і працює за принципом платного доступу: користувач підносить картку до розетки, оплачує необхідну суму й може заряджати свій гаджет.
- Пристрій може встановлюватись у кафе, магазинах, поліклініках, залах очікування, стадіонах, аеропортах, а також інших місцях, де відвідувачам потрібно зарядити пристрої. Це дає змогу власникам бізнесів монетизувати розетки.
Socket to Pocket пропонується в трьох варіантах: настінний — встановлюється поверх звичайної розетки, з подовжувачем, а також вуличний — з антивандальним корпусом. In Charge продає самі пристрої, а також отримує комісію з кожного підключення до розетки.
Продукт InCharge One був розроблений у Лос-Анджелесі командою українських інженерів під керівництвом Даниля Тонкопія. Дизайн і деякі інженерні рішення були розроблені українською компанією ArtKB, офіс якої розташований у Чехії.
Інвестиції та подальші плани
- ZAS Ventures: Український фонд, який інвестував в InCharge One після знайомства з командою на CES 2024.
- 500 Global (раніше називався 500 Startups): Один із найбільших акселераторів у США, який проінвестував в In Charge влітку 2023 року. Того ж року InCharge One пройшов акселераційну програму.
- Бізнес-ангел: долучився до фінансування проєкту, але публічно не розкриває своїх даних.
- InCharge One планує запустити краудфандингову кампанію на платформі wefunder.com, щоб залучити додаткові кошти для виведення продукту на ринок. Продажі планують розпочати в Каліфорнії, а потім розширитись у США та вийти на ринки Європи, а також інших країн.