Застосунок «Укрзалізниці» для продажу квитків має вже 3 млн користувачів. Люди придбали в ньому 19,4 млн квитків. А 600 тисяч користувачів підтвердили акаунти через «Дія.Підпис». Про це залізнична компанія повідомляє у своєму телеграм-каналі.
«І якщо вже ми радіємо, то хочемо це робити разом із вами: 3 млн обіймашок ми рівномірно розділимо на всіх, хто подорожує сьогодні залізницею до прифронтових українських міст», — йдеться в повідомленні.
«Обіймашки» — це своєрідні бонуси, що діють при програмі лояльності «Залізні друзі». Їх можна отримати за покупку квитків, а потім обміняти на подарунки від партнерів чи знижки.
Нові подаровані обіймашки мають з’явитися протягом трьох днів (у тих, хто підпадає під умови отримання).
Нагадаємо, тиждень тому «Укрзалізниця» повідомила про запуск Wi-Fi у поїздах категорій «Інтерсіті» та «Інтерсіті+». Відтепер 10 поїздів Hyundai, 2 поїзди Skoda, 2 поїзди Тарпан і 2 поїзди з вагонами МПЛТ обладнані системами доступу до інтернету.