Співзасновник monobank Олег Гороховський розповів, що понад тисяча компаній виявили бажання приєднатися до маркетплейсу market by mono, пише «Інтерфакс-Україна».
- Він зазначив, що market by mono працює за моделлю 3P, тобто без власних складів, а логістичний досвід забезпечують партнери.
- У питаннях клієнтського сервісу маркетплейс узгодив із партнерами, що проблемні ситуації вирішуватимуться на користь покупця.
- Зі слів Гороховського, наразі понад 60% покупців на market by mono обирають оплату товарів частинами. На платформі прагнуть зробити розстрочку стандартом для великих покупок.
Нагадаємо, що monobank запустив власний магазин, де можна придбати товари в трьох категоріях: гаджети, електроніка та комп'ютерна техніка. На старті в маркетплейсу є три партнери: Moyo, КТС, Click.