Український шеф-кухар Євген Клопотенко запускає онлайн-магазин «100ШОП» і власну продуктову лінійку — бренд «100РОКІВ».
Йдеться про 20 товарів у 4 категоріях. Це — борщові заправки, консервована квасоля, смажений горох та квасолевий хумус.
«Ще стільки ж позицій уже знаходяться в розробці. Серед них: соуси, суміші українських спецій, кондитерські вироби та напої. Всі ці продукти вироблені в Україні», — розповідають AIN у команді.
У планах команди — створити 100 унікальних одиниць товарів і до кінця 2025 року продавати 500 тисяч одиниць на місяць.
Продукцію вже можна придбати в онлайн-магазині Євгена Клопотенка «100ШОП», у локальних мережах магазинів та скоро у національних мережах супермаркетів.
Онлайн-магазин «100ШОП», зокрема, створили, щоб підтримати малий бізнес в Україні та зробити автентичні смаки доступними кожному. Локальних підприємців навчатимуть продавати онлайн та зростати.
Скриншот з сайту 100shop.com.ua
Зараз у «100ШОП» уже представлені товари 40 українських брендів — соуси, напої, зернові, солодощі, спеції та інше. До кінця 2024 року у команді планують подвоїти кількість партнерів.
У два проєкти команда інвестувала вже €500 тисяч. У планах залучити ще €1,5 млн впродовж року і до кінця 2025 вийти на самоокупність.
Читайте також: Шпигована свинина, пляцок та вергуни — як працює інтерактивна мапа традиційних українських рецептів