Український шеф-кухар Євген Клопотенко запускає онлайн-магазин «100ШОП» і власну продуктову лінійку — бренд «100РОКІВ».

Йдеться про 20 товарів у 4 категоріях. Це — борщові заправки, консервована квасоля, смажений горох та квасолевий хумус.

«Ще стільки ж позицій уже знаходяться в розробці. Серед них: соуси, суміші українських спецій, кондитерські вироби та напої. Всі ці продукти вироблені в Україні», — розповідають AIN у команді.

У планах команди — створити 100 унікальних одиниць товарів і до кінця 2025 року продавати 500 тисяч одиниць на місяць.

Продукцію вже можна придбати в онлайн-магазині Євгена Клопотенка «100ШОП», у локальних мережах магазинів та скоро у національних мережах супермаркетів.

Онлайн-магазин «100ШОП», зокрема, створили, щоб підтримати малий бізнес в Україні та зробити автентичні смаки доступними кожному. Локальних підприємців навчатимуть продавати онлайн та зростати. 

Онлайн-магазин КлопотенкаСкриншот з сайту 100shop.com.ua

Зараз у «100ШОП» уже представлені товари 40 українських брендів — соуси, напої, зернові, солодощі, спеції та інше. До кінця 2024 року у команді планують подвоїти кількість партнерів.

У два проєкти команда інвестувала вже €500 тисяч. У планах залучити ще €1,5 млн впродовж року і до кінця 2025 вийти на самоокупність. 

Читайте також: Шпигована свинина, пляцок та вергуни — як працює інтерактивна мапа традиційних українських рецептів