Rakuten Viber запустив нові безплатні функції для малих бізнесів в Україні, які мають допомогти краще взаємодіяти з клієнтами на платформі. Про це в компанії повідомили AIN.UA. Ось що зробили:
- Відкритий бізнес-профіль. Бізнеси можуть створити свою сторінку з важливою інформацією (назва, лого, опис, графік роботи тощо). Такі профілі можна знайти в пошуку за назвою чи описом, вони матимуть спецпозначки для видимості. Розпочати чат із бізнесом чи підписатись на оновлення користувачі можуть одразу з профілю організації.
- Каталог товарів. Власники бізнесу можуть публікувати до 50 своїх продуктів або послуг у Viber — з описом, цінами та запропонованими знижками.
- QR коди та посилання. Для просування бізнесу власники можуть ділитися посиланням на свій профіль і QR кодом у Viber та інших платформах.
- Інструменти для промо. Бізнеси можуть запускати акції та спецпропозиції. А також анонсувати нові товари чи послуги для тих, хто підписався на їхній бізнес-акаунт.
- Розширені функції для чатів. Можна взаємодіяти з клієнтами, використовуючи автоматичні відповіді.
- Бізнес-статистика. Дозволяє відстежувати охоплення, кількість підписників і середній час відповіді в чатах.
У компанії стверджують, що 40 % українців спілкуються з підприємствами у Viber. Раніше нові функції для малого бізнесу запустили в Греції та на Філіппінах, це збільшило кількості бізнес-акаунтів на 65 % з початку 2024 року — кажуть у Rakuten Viber.
В Україні користуватися новими функціями можна відсьогодні — вони доступні користувачам Viber з версіями 24.0.1 на iOS та 24.0.2 на Android. Пізніше введуть тарифні плани для додаткових функцій.
Нагадаємо, у вересні цьогоріч українське представництво Rakuten Viber стало частиною української IT-спільноти, приєднавшись до правового режиму «Дія.City».