Щонайменше 43% малого та середнього бізнесу в Україні вважають співпрацю з сервісами доставки критично важливою.
Про це йдеться у дослідженні служби доставки Glovo, представленому у Києві, повідомляє кореспондент AIN.
- 15% становить середнє зростання продажів тих респондентів, які співпрацюють з сервісами доставки
- 51% помітили збільшення клієнтської бази
- 70% учасників опитування також відзначили, що досвід співпраці з Glovo «позитивно вплинув на виручку»
- 40% МСБ, що користуються сервісами доставки для своєї роботи, призначили окремого менеджера, відповідального за онлайн-доставку.
Дослідження проводили спільно з компаніями Statista та Civitta на замомлення Glovo. Це перше таке дослідження сервісу. Наразі служба доставки Glovo працює з 12 тисячами партнерів у 38 містах України.
Читайте також: «Соцмережу» від Glovo уже тестують в Україні і планують запустити до кінця 2024 року