Український сервіс Uklon представив рекламну діджитал-платформу Uklon Ads на базі свого застосунку, повідомляє пресслужба компанії.

Платформу пропонують корпоративним клієнтам з сегменту середнього та великого бізнесу. Вони зможуть проводити рекламні та маркетингові кампанії через застосунок.

Для цього у додатку існують різні інструменти: банерна статична та анімована реклама під час поїздки, інформаційні повідомлення у форматі сторіз, push- та pop-up сповіщення тощо. Бізнес зможе брендувати авто під свої потреби.

«Ми тестували Uklon Ads майже 6 місяців і за цей час побачили гарні результати — рекламні активності із десятками провідних українських брендів, яким ми забезпечили понад 30 млн різноформатних показів у нашому застосунку», — розповідає Сергій Гришков, CEO Uklon.

Наразі Uklon Ads реалізував співпрацю вже з понад 25 брендами категорій FMCG, Food Tech, Retail, E-commerce, Telecom, Banks and Finances

Читайте також: Uklon Delivery запустився у 2023 році — ми розпитали, як розвивається проєкт