На 9,5% зріс продаж українських продуктів після запуску державної програми «Національний кешбек».

Про це йдеться у дослідженні Асоціації ритейлерів України та аналітичної компанії Num8erz.

Вплив Національного кешбеку

Програма також вплинула на

  • гривневий виторг — зріс на 4%;
  • продаж молочних продуктів, хліба та м’яса — зріс на 10,6%;
  • перетікання попиту з імпортних молочних продуктів та
  • кондитерки на українське — 12%;
  • 30% більше споживачів, у яких товари з програми займають 75-100% покупок.

«Програма мала більший вплив на категорії споживачів, визначені як “чутливі до ціни” та “скоріше чутливі”. Для них програма є додатковою підтримкою та чинником вибору українських товарів», — йдеться у дослідженні.

Для дослідження аналізували споживчу поведінку у період до запуску «Національного кешбеку» та два місяці після. 

Читайте також: Понад 250 млн грн національного кешбеку накопичили українці у листопаді 2024 року