Компанія Mondelez International (Oreo, Milka) відмовилась від обіцянки скоротити присутність у росії — це змусило деяких акціонерів поновити заклики до більшої прозорості, повідомляє Bloomberg. Раніше, після початку повномасштабної війни, підприємство доєднувалось до інших виробників та зобовʼязувалось менше працювати з країною-агресоркою.
- У 2024 році Mondelez International Inc. вилучила з попередньої заявки до Комісії з цінних паперів і бірж слова про те, що вона має намір перетворити російський бізнес на «самостійну» операцію.
- Окрім цього, компанія видалила зі свого вебсайту політику щодо скорочення присутності у рф.
Як пише Bloomberg, скасування таких вказівок щодо росії свідчить про те, що компанія, можливо, відмовляється від своїх попередніх обіцянок скоротити свою присутність у країні. Попри те, що рф становила лише 2,9% чистого доходу Mondelez у третьому кварталі 2024 року, ця частка зросла з 2,7% роком раніше. Згідно з останнім квартальним звітом компанії, прибутковість у росії залишається «вищою за історичний рівень».
Згідні із січневим звітом Київської школи економіки, B4Ukraine та Squeezing Putin, у 2023 році Mondelez International Inc. російському уряду 62 мільйони доларів податків. З моменту вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року вартість акцій компанії впала приблизно на 13%.
Читайте також: Про повернення не йдеться. Чому McDonald’s поновлює реєстрацію торговельних марок у росії — позиція компанії