Український стартап Choice, що спеціалізується на цифрових рішеннях для ресторанів, отримав €1 млн інвестицій від польського фонду Smartlink Partners. Про це AIN розповіли в стартапі.
- Інвестиція надана у формі конвертованої позики та стане частиною більшого раунду фінансування серії A, який Choice наразі активно проводить.
- Choice вийшов на польський ринок три роки тому і вже налічує понад 2000 зареєстрованих ресторанів і 500+ платних користувачів.
- Польська команда компанії налічує понад 20 співробітників.
- Компанія має амбітну мету – зайняти 20% польського ринку ресторанів, що налічує близько 60 000 закладів.
- Серед клієнтів Choice у Польщі — великі мережі Thai Wok, Sushi World, Pizza Factory, Osama Sushi та фудкорт Hala Koszyki.
На фото польська команда Choice
Choice пропонує широкий спектр послуг для ресторанів, включаючи створення вебсайтів, системи доставки та резервації столиків, QR-оплати, програми лояльності та інтеграцію з популярними службами доставки.
Продукт компанії повністю локалізований під потреби польських ресторанів, з технічною підтримкою польською, англійською та українською мовами.
Choice вже є лідером у сфері ресторанних технологій в Україні та Чехії, а також працює у Словаччині, Естонії, Латвії, Казахстані та Німеччині. Найближчим часом компанія планує вихід на ринки Румунії, Угорщини та Грузії.
Загалом із моменту заснування Choice залучив $4,5 млн інвестицій, а його річний регулярний дохід (ARR) вже сягнув $3 млн.
Рік тому Choice успішно завершив інвестиційний раунд, залучивши $2,5 млн від фондів J&T Ventures, Reflex Capital і Presto Ventures.