- Это мероприятие прошло.
Цінові стратегії
Телефон организатора
+ 38 (044) 490 66 35Стоимость
400 UAHKyiv-Mohyla Business School
Украина, Киев, Волоська, 8/5Стратегія ціноутворення завжди залежить від цілей бізнесу - це може бути максимізація рентабельності, збільшення прибутку, підвищення доходу чи навіть “виживання”. І водночас ціна є елементом позиціонування продукту.Тож управляти ціною означає в певній мірі управляти бізнесом в цілому. Які цінові стратегії існують, яка з них підходить саме вашому бізнесу та чому важливо розуміти мотив клієнта? І також як вести себе під час цінової війни?
Ключові питання:
- Цінові концепції: фактори, що впливають на ціноутворення.
- Ціна як елемент позиціонування продукту: як цим управляти?
- Цінові війни: ключові тактики поведінки на ринку.
Спікер:
Денис Захаренко - має 20 років досвіду роботи в маркетингу на телекоммунікаційному ринку. До того як долучився до команди "Укртелеком" Денис очолював маркетингову дирекцію компанії "Астеліт" (ТМ lifecell), а до цього займав позицію директора по стратегічному маркетингу компанії "Київстар". Денис закінчив Національний технічний університет України "КПІ". Має ступінь по маркетингу і економіці Міжнародного університету фінансів, сертифікат CIM та диплом MBA міжнародного інституту бізнес-відносин.
Добавить комментарий