AIN.UA » Customer Experience (CX): Стратегічне поле битви для диференціації бізнесу
EN

Customer Experience (CX): Стратегічне поле битви для диференціації бізнесу

Телефон организатора

0675248502
Место проведения

ЦеХаб (Цитрус)

Киев, Хрещатик, 29

Організатор: бізнес-школа «Міжнародний інститут бізнесу»

Партнер: ЦеХаб / Київ

Дата: 25 липня 2019 ( четвер )

Початок: 19:00

Місце: Київ, вул. Хрещатик, 29., ЦеХаб (магазин «Цитрус») 2 пов.

Учасники: директори з маркетингу, керівники відділів маркетингу, маркетологи, співробітники компаній, до сфери яких входять маркетингові функції, а також власники компаній, які прагнуть дізнатись більше про своїх клієнтів.

Сучасні споживачі мають нескінченність варіантів вибору: ціни, інновації та реклами вже не достатньо, щоб переконати клієнта прийняти рішення на користь бренду.

Для більшості компаній Customer Experience з персоналізованим підходом, орієнтованим на клієнта, є єдиним джерелом стійких конкурентних переваг. Брендам необхідно розуміти потреби клієнтів, шляхи утримання та залучення, щоб повністю переробити застарілу бізнес-модель, продукти та процеси для створення лояльності до бренду та довгострокових стратегічних конкурентних переваг.

Питання зустрічі:

  • Як успішні компанії створюють свою стратегічну перевагу за допомогою Customer Experience
  • Як сучасний клієнт приймає рішення про покупку (Customer Journey)
  • Підходи до соціальних медіа, які дають результати у взаємовідносинах з клієнтами (CX & SMM)
  • Як створити успішні продукти та послуги, будуючи систему розуміння клієнта
  • Як виміряти вплив управління клієнтським досвідом на ефективність бізнесу (ROI)

Регламент:

18:30 - 19:00 - Реєстрація учасників

19:00 - 20:30 - «Управління клієнтським досвідом (Customer Experience, CX): Стратегічне поле битви для диференціації бізнесу», Ярослав Гуменюк

20:30 - 21:00 - Відповіді на питання, неформальне спілкування

gumenukЗапрошений спікер: Ярослав Гуменюк - глобальний директор з маркетингу міжнародної компанії Kivi. Має 18 річний досвід роботи у маркетингу, викладач модулю Strategic Marketing на програмі Diploma in Professional Marketing в бізнес-школі «Міжнародний інститут бізнесу». Довгий час займав керівні посади в маркетингових підрозділах в таких компаніях, як «ПУМБ», «Наше Радіо», «Ласуня», «Олімп», «Veon» (Beeline, Київстар), «Воля» і «Укртелеком». Також брав участь в проекті виводу бренду Beeline на ринок України та інтеграції Beeline в Киргизії в рамках групи «ВимпелКом», запускав IPTV і HD мовлення в Україні, працював над формуванням Big Data і Digital marketing структур. Останні кілька років працював директором департаменту управління продуктами та бізнес аналізу в «Укртелеком», де в тому числі вів проекти трансформації та модернізації компанії.

Вартість участі – 200 грн (в день проведення заходу - 250 грн)

Зареєструватися

Контактний телефон: 0445850033, 0675248949

Лайк
0
Твит
0
Нравится
0
+1
0
Linkedin
0
Noticed a mistake? Please select and press Ctrl + Enter to report.

Комментарии | 0

Поиск

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: