прислать материал
AIN.UA » Customer Journey Map. Як покращити КРІ та збільшити конверсію
  • Это мероприятие прошло.

Customer Journey Map. Як покращити КРІ та збільшити конверсію

Телефон организатора

+380505667771
Место проведения

Exit games

Украина, Киев, ул. Вадима Гетьмана, 1А

На воркшопі учасники отримають знання про Сustomer journey map – інструмент візуалізації взаємодії користувача із послугою чи продуктом.

СJM – це аналіз, удосконалення продукту, покращення користувацького досвіду та досягнення цілей бізнесу. Ця методика допомагає виявляти проблеми клієнтів у всіх точках взаємодії із послугою (продуктом) та подолати бар’єри, забезпечити високий рівень якості на кожному тачпоінті.

За допомогою СJM можна підвищити конверсію, збільшити ROI, покращити ключові показники ефективності, оптимізувавши кожний крок взаємодії користувача та бізнесу. СJM допоможе контролювати процес проектування. Учасники воркшопу на практиці навчаться створювати CJM у команді, зрозуміють цілі та проблеми користувачів на кожному етапі, розглянемо онлайн інструменти для проектування карти та допоміжні ресурси.

Для кого: воркшоп підходить для бізнес аналітиків, UX та веб-дизайнерів, менеджерів продуктів та послуг, підприємців та власників бізнесу.

Програма:

  • Трохи теорії. Що таке CJM і для чого вона потрібна? Приклади готових карт.
  • Визначення точок контакту і каналів взаємодії користувача та бізнесу.
  • Розбір бар’єрів, проблем, цілей та цільових дій.
  • Підвищення конверсії, ROI та інших показників КРІ.
  • Психоемоційний стан користувача на кожному етапі контакту із послугою.
  • Оптимізація критичних точок та каналів.
  • Ментальна поведінка користувачів.
  • Створення CJM в команді. Онлайн та офлайн інструменти.
  • Покращення продукту чи послуги за допомогою карти.

Про спікера:

Олександра Лукавецька — Web, UX/UI & Identity designer, ментор, спікер, підприємець. Понад 6 років досвіду роботи у сфері дизайну: професійне портфоліо налічує логотипи, фірмові стилі, веб сайти, мобільні додатки.

  • Працює UX/UI ментором у GoIT, UX PRO;
  • Виступає коучем у IT Education Academy (ITEA);
  • Проводить майстер-класи та воркшопи;
  • Має команду по розробці сайтів та мобільних додатків;
  • Брала участь у Хакатоні;
  • Працює зі стартапами та проводить онлайн/офлайн консультації.

Олександра має цінний досвід у роботі з вітчизняними та закордонними замовниками, у веденні проектів, створенні успішного продукту від ідеї і до фінального дизайну.

Лайк
0
Твит
0
Нравится
0
+1
0
Linkedin
0
Noticed a mistake? Please select and press Ctrl + Enter to report.

Добавить комментарий

Такой e-mail уже зарегистрирован. Воспользуйтесь формой входа или введите другой.

Вы ввели некорректные логин или пароль

Поиск

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: