прислать материал
AIN.UA » Дизайн клієнтського досвіду
  • Это мероприятие прошло.

Дизайн клієнтського досвіду

Телефон организатора

+ 38 (044) 490 66 35
Место проведения

Kyiv-Mohyla Business School

Украина, Киев, Волоська, 8/5, корпус 4

Service Design або Design Thinking сьогодні - це вже must для компанії, якщо вона прагне управляти досвідом своїх клаєнтів. Та в який спосіб компанії застосовувати Service Design та яким чином реалізувати все на практиці?

Ключові питання:

  • Які компанії і індустрії використовують сервіс-дизайн в роботі?
  • З якими викликами стикаються компанії і як їх вирішують?
  • Як виглядає майбутнє сервіс-дизайну в найближчі 10 років ?
  • Як пов'язані Agile, AI, Digitalization і Service Design?
  • Скільки сервіс-дизайнерів в Британському Уряді та що це означає?
  • Подія для тих, хто вже використовує в роботі Service Design і Design - Thinking, або, як мінімум, знайомий з поняттям Service Design.

Спікер:
Олег Косс - партнер і співзасновник CXdesign. Експерт з питань сервіс-дизайну, побудови цілісної системи управління клієнтським досвідом (Київстар, life :), Beeline, Укртелеком).

Лайк
0
Твит
0
Нравится
0
+1
0
Linkedin
0
Noticed a mistake? Please select and press Ctrl + Enter to report.

Добавить комментарий

Такой e-mail уже зарегистрирован. Воспользуйтесь формой входа или введите другой.

Вы ввели некорректные логин или пароль

Поиск

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: