AIN.UA » Дводенний інтенсив: Стратегія росту для МСБ
EN
  • Это мероприятие прошло.

Дводенний інтенсив: Стратегія росту для МСБ

Место проведения

Kyiv School of Economics

Київ, вул. Дмитрівська, 92-94

Київська школа економіки у партнерстві з маркетинговою агенцією Reiseplan проведе дводенний інтенсив для представників малого та середнього бізнесу.

Під час курсу учасники прослухають серію коротких лекцій, візьмуть участь у практичних вправах та власноруч проведуть інтерв’ю з покупцем за методикою Jobs-To-Be-Done.

Для кого:

Для власників бізнесу, керівників та маркетинг-директорів

Структура інтенсиву:

Визначення напрямку майбутнього росту

  • Шляхи росту бізнесу
  • Визначення точки прикладання зусиль та ресурсів

Розуміння споживача

  • Модель споживацького вибору Consumer Decision Journey
  • Виявлення справжніх мотивів поведінки споживача та його рішень за допомогою Jobs
    To Be Done
  • Формулювання споживацького інсайту, який стане основою ціннісної пропозиції бренду

Побудова стратегії

  • Визначення ціннісної пропозиції, через яку споживач буде купувати продукт чи
    користуватись послугою
  • Основні елементи стратегії, які слід проробляти для росту бізнесу – бренд, продукт, бізнес-модель

Розробка плану реалізації стратегії

  • Розуміння плану реалізації стратегії росту бізнесу
  • Ключові моменти розробки плану

☝Вартість

Early bird – 6 450 грн (до 28 жовтня)
Regular – 6 950 грн (після 28 жовтня)
спеціальна ціна для спільноти KSE – для всіх учасників та випускників середньострокових та магістерських програм Київської школи економіки – 5 950 грн

Лектори:
Mikhael Traverse

Керуючий партнер в маркетинговій агенції Reiseplan. Має 7 років досвіду роботи у маркетинговому підрозділі міжнародної фармацевтичної корпорації Bayer та шість років – директором зі стратегії комунікаційної агенції ISD Group.
Створив та реалізував декілька десятків бренд стратегій та комунікаційних стратегій для локальних та міжнародних компаній.

Joachim H. Bentz

Керуючий партнер в ISD Group. Випускник Гарвадської Бізнес Школи. Має більше 20 років досвіду роботи у міжнародних компаніях на ринках Німеччини, Великобританії, Латинської Америки, Індії, Росії та України. Працюючи в Imperial Tobacco PLC, був відповідальним за розвиток та трансформацію бізнесу на декількох східноєвропейських ринках.
Свій маркетинговий досвід здобув на посаді маркетинг-директора Байєрсдорф Україна. Викладає Бізнес стратегію, Маркетинг та Сейлз менеджмент на програмах MBA.

Більше деталей

Лайк
0
Твит
0
Нравится
0
+1
0
Linkedin
0
Noticed a mistake? Please select and press Ctrl + Enter to report.

Комментарии | 0

Поиск

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: