AIN.UA » Експеримент як метод створення продукту
EN

Експеримент як метод створення продукту

Место проведения

креативний простір UNDERHUB

Київ, вул. Мечникова, 3
Лекція орієнтована на продуктових менеджерів, бізнес-аналітиків та керівників розробки продуктів. Слухачі дізнаються, як удосконалювати продукт шляхом експериментів та і як це роблять в EVO.company.
 
Андрій Хлякін — продуктовий менеджер в EVO.company. Протягом останніх п'яти років займається створенням нових ринків і продуктів для них: комерційних і державних онлайн-торгів, аукціонів з продажу майна і електронного документообігу.

Допоміг заощадити Україні 90 мільярдів гривень, запустивши систему ProZorro, яка перевела всі державні закупівлі в країні в електронний вигляд та отримала визнання у всьому світі.

Основні теми

  • Чому важливо експериментувати в продукті
  • Як почати це робити і домовитися зі стейкхолдерами
  • Як експериментувати швидко і дешево
  • Як трактувати результати експериментів і які висновки зробити

Коли: 27 серпня о 19:30

Де: креативний простір UNDERHUB (м. Кловська, вул. Мечникова, 3)

Лайк
0
Твит
0
Нравится
0
+1
0
Linkedin
0
Noticed a mistake? Please select and press Ctrl + Enter to report.

Комментарии | 0

Поиск

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: