прислать материал
AIN.UA » F*ck Ups навпаки: для мене створили позицію в ІТ
  • Это мероприятие прошло.

F*ck Ups навпаки: для мене створили позицію в ІТ

Телефон организатора

0971230612
Место проведения

InnoHub

Украина, Киев, б-р Вацлава Гавела, 6з

Втомились повторювати, що компанії потрібні зміни? Міркуєте, як пояснити керівництву, що класичний підхід не працює? Можете зробити більше, ніж передбачає ваша посада?

Тоді ви готові до нестандартної посади в ІТ. Ми розкажемо, як розірвати корпоративні шаблони та отримати позицію, яка повністю задовольнить професійні амбіції.

На заході ви дізнаєтесь:

  • В чому переваги та недоліки створення нестандартної позиції в ІТ-компанії
  • Як викристалізувати новий функціонал та “продати” його керівництву

Тема буде цікава для:

  • Технічних і не технічних спеціалістів в ІТ, щоб щодня відчувати себе на своєму місці; 
  • HR менеджерів, щоб формувати й закривати нестандартні позиції з максимальною користю для компанії;
  • Власникам бізнесу та тім лідам, щоб підвищувати ефективність своїх співробітників і команд

Інтерактивний формат:

Розгляд реальних кейсів: як створювались нестандартні позиції в ІТ-компаніях під індивідуальний функціонал. Факапами навпаки поділяться Eugene Klymenko - Continuos Improvement Specialist у Ciklum та Лідія Рудєва - Product Owner of HR&Recruitment Team у Hubber

Порція практичних порад та мотивації: як вести ефективний діалог з керівництвом розкаже CEO Skyworker Lidiya Terpel.

Активний нетворкінг: ніякого офіціозу, знайомимось зі спікерами та між собою, потягуючи каву.

Кейси розглядатимуть:

  1. Євген Клименко розкаже про те, як з QA Coordinator переформатувався в Continuos Improvement Specialist. Взявшись за підтримуючі обов'язки в департаменті, Євген швидко зрозумів, що може набагато більше, ніж налагодження внутрішньої комунікацій у своєму відділі. “Як щодо цілої компанії?”. - Подумав він. Менеджмент підтримав і вперед! Тепер Євген відповідає за проектну фасилітацію у Ciklum, а ще впроваджує інновації за японськими підходами Lean та Kaizen в операційні процеси компанії.
  2. Лідія Рудєва розповість як з посади HR Manager потрапила на позицію Product Owner of HR&Recruitment Team. Помітивши розфокус і зниження ефективності своєї команди, Лідія зайняла проактивну позицію й разом з керівництвом налагодила функціонал Product Owner’а - позиції звичної для команд розробки, та не для діяльності відділу HR. Зараз спікерка відповідальна за забезпечення прозорості елементів беклога своєї команди, співпрацю зі стейкхолдерами та навіть антикризові комунікації.

Коли: 3 грудня, 19:00 - 21:00
Де: б-р Вацлава Гавела, 6з (InnoHub)

Вартість:

Early Birds - 300 грн.
Готівкою на заході - 400 грн.

Реєстрація і квиток

Лайк
0
Твит
0
Нравится
0
+1
0
Linkedin
0
Noticed a mistake? Please select and press Ctrl + Enter to report.

Добавить комментарий

Такой e-mail уже зарегистрирован. Воспользуйтесь формой входа или введите другой.

Вы ввели некорректные логин или пароль

Поиск

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: