прислать материал
AIN.UA » Інтенсив: «Взбовтати, але не змішувати: текст, віжуал, реклама для Instagram»
  • Это мероприятие прошло.

Інтенсив: «Взбовтати, але не змішувати: текст, віжуал, реклама для Instagram»

Телефон организатора

+(38)044-591-25-35
Место проведения

Chasopys Eduspace

Украинаа, Київ, вул. Велика Васильківська, 30 (3 поверх, код 340)

Не знаєте, як позиціонувати свій бренд у Instagram? Мрієте побудувати унікальну стратегію для просування та пошуку нових клієнтів, але не знаєте з чого почати? Не знаєте, як готувати фото контент для сторінки? Хочете налаштувати рекламу та не злити весь бюджет? Тоді цей інтенсив для вас.

Програма:

Частина 1. Текстовий контент від Катерини Дунаєвої

  • Грамотне позиціонування. Про що варто писати?
  • Як скласти контент-план, щоб вас хотіли читати?
  • Структура публікації, що продає.
  • Конкурсні механіки для просування акаунта.
  • Життєвий цикл хештегів і робота з ними.
  • Сторітеллінг для бізнесу.
  • Прямі ефіри і сторіс, як канал комунікації.

Бонус: розіграш персональної консультації.

Частина 2. Фотоконтент від Дмитра Баршака

  • Основи фотографій для брендів.
  • Як обрати стиль інстаграм-сторінки?
  • Що потрібно для створення стильних композицій?

Бонус: практичне відпрацювання отриманих знань.

Частина 3. Просування та таргетована реклама від Олексія Слободзяна

  • Що таке таргет і як налаштувати рекламу в Instagram за 1 годину.
  • Інструменти для автоматизації рекламних кампаній.
  • Як знайти свою цільову аудиторію?
  • Pixel або що таке Ремаркетинг?
  • Вимоги до рекламного креативу
  • Як швидко пройти модерацію рекламних оголошень?
  • На що реагують користувачі і як підвищити CTR

Бонус: програми та сервіси для роботи з контентом для Instagram

Спікери:

  • Катерина Дунаєва — засновниця контент-агентства T-REX, займається копірайтингом більше 6 років, проводить курси з копірайтингу та SMM, маркетингові консультації.
  • Дмитро Баршак — фотографує для різних брендів, закладів та бізнес-проектів. Свої знімки робить на звичайний смартфон.
  • Олексій Слободзян — засновник та керівник діджитал студії EMIND.TOP, протягом 5 років створює рекламні стратегії для брендів. Загальний бюджет рекламних кампаній в студії EMIND склав більше 400 тис $ за останні 3 роки.

Коли: 11 листопада, 12:00 - 18:00
Де: Chasopys Eduspace, вул. Велика Васильківська, 30 (3 поверх, код 340)
Вартість: 800 грн до 10.11 та 900 грн в день події

Увага! Кількість місць обмежено.

Придбати квиток

Лайк
0
Твит
0
Нравится
0
+1
0
Linkedin
0
Noticed a mistake? Please select and press Ctrl + Enter to report.

Добавить комментарий

Такой e-mail уже зарегистрирован. Воспользуйтесь формой входа или введите другой.

Вы ввели некорректные логин или пароль

Поиск

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: